Ötvös Tibor

A balhék ellenére is jól fogy a Cyberpunk 2077

Minden balhé ellenére 13 millió fogyott eddig a Cyberpunk 2077-ből.

Azt gondolom, hogy a 2020-as év eddigi legnagyobb csalódását okozta a Cyberpunk 2077, melytől sokan a világmegváltó RPG-t várták. Azonban kaptak helyette egy olyan programot, melyet egy félmilliós PC-n már jól lehet futtatni, de az új generációs konzolokon és az előzőn szinte élvezhetetlen hibákkal van tele az amúgy remek sztori. A CD Project RED meg is sínylette ezt a premiert, hiszen a részvényei bezuhantak, a konzolos vásárlók folyamatosan igénylik vissza a pénzüket, a Sony és már a Microsoft is leszedte az online felületéről a programot.

Ennek ellenére a fejlesztő ma kiadott egy "örömteli" közleményt, mely szerint a megjelenés óta eltelt 10 napban 13 millió darab Cyberpunk 2077 talált gazdára. Ebben szerepel az előrendelt mennyiség és az azóta megvásárolt fizikai és digitális kiadások. Az persze nem szerepel, hogy mennyien kérték vissza a pénzüket és estek ki ebből az amúgy impozáns számból.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Dynamic #5
    Vásárlói oldalról semmi értelme. Aki előrendelésben vásárol, az tulajdonképpen az illúzióért teszi, hogy már birtokolja a játékot

    zola2000: Nem mindig jár extra. Azt hiszem az alap CP2070 előrendelésért sem járt semmi.
  • zola2000 #4
    Vagy azért éri meg előrendelni digitálisan, mert mondjuk valami extrát kapnak a játékhoz az előrendelők

    Vagy azért mert az ember bízik a játék fejlesztőiben, és mire megjelenik már lehet előtöltés után indítani. Nem mindenkinek egyszerű 100 gigás játékot letölteni.
  • MerlinW #3
    Az az eladó számára értelmes, de neked mint fogyasztónak baromira semmit sem számít, sőt inkább árt. Szervereket skálázni meg 1-2 napos művelet, ha normálisan meg van írva a backend.
  • t_robert #2
    Annyi értelme azért van a dolognak, hogy a gyártó felkészülhet egyfajta vásárlói igényre. Ha tudja mekkora az érdeklödés tudja úgy alakítani a szervereket hozzá, hogy ki tudja szolgálni azokat. Nyilván nem mindegy, hogy egy játékot 1 millióan akarnak játszani vagy 30 millióan. Azért 30 millió letöltéshez alá kell tenni a hardvert. ráadásul 2022-ben lesz belőle multiplayer változat is. Amihez persze majd méretezni kell a szerverek kapacitását és teljesítményét.
  • lammaer #1
    Egy gyors guglizás elárulta hogy 8 millió volt a preorder.... (sosem fogom megérteni hogy digitális terméknél mi a francnak kell preorderezni...)

    https://www.vg247.com/2020/12/10/cyberpunk-2077-preorders-digital-physical-split/
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2020.12.23. 15:38:15