Ötvös Tibor
Darkborn - egy szörnyű világ
A Darkborn világában külsőre mi vagyunk a szörnyek, de valójában áldozatként létezünk az emberek mellett.
Viszonylag megszokott dolog a játékvilágban, hogy emberi hősként kell valamilyen nagy és hatalmas, visszataszító lény ellen felvenni a harcot és persze többnyire mi győzünk. Azonban a The Outsiders csapatának első alkotása, a Darkborn fordít a helyzeten és ezúttal mi vagyunk a szerencsétlen kinézettel bíró szörnyek, akinek túl kell élnie az emberek uralta közegben, akik csak rá vadásznak.
A sztori szerint a világban hatalmas háború dúl és mi, teljesen ártatlanul keveredünk bele a harcokba. Minden oldal gyűlöl minket, hiszen torz lényként alapból ellenségként tekintenek ránk. A képességeink folyamatosan fejlődnek, de többnyire lopakodva közlekedünk majd a világban. A Darkborn 3 éve készül és a fejlesztést az a David Goldfarb vezeti, aki korábban a Battlefield és PayDay játékokon is dolgozott. A megjelenés dátuma még nincs kitűzve.
Viszonylag megszokott dolog a játékvilágban, hogy emberi hősként kell valamilyen nagy és hatalmas, visszataszító lény ellen felvenni a harcot és persze többnyire mi győzünk. Azonban a The Outsiders csapatának első alkotása, a Darkborn fordít a helyzeten és ezúttal mi vagyunk a szerencsétlen kinézettel bíró szörnyek, akinek túl kell élnie az emberek uralta közegben, akik csak rá vadásznak.
A sztori szerint a világban hatalmas háború dúl és mi, teljesen ártatlanul keveredünk bele a harcokba. Minden oldal gyűlöl minket, hiszen torz lényként alapból ellenségként tekintenek ránk. A képességeink folyamatosan fejlődnek, de többnyire lopakodva közlekedünk majd a világban. A Darkborn 3 éve készül és a fejlesztést az a David Goldfarb vezeti, aki korábban a Battlefield és PayDay játékokon is dolgozott. A megjelenés dátuma még nincs kitűzve.