Ötvös Tibor

Insurgency: Sandstorm - kidobták a sztori-módot

Jelentős változtatásokat eszközölnek az Insurgency: Sandstorm alkotói a játékukban.

A New World Interactive csapata már korábban bejelentette, hogy Insurgency: Sandstorm címmel folytatják népszerű akciójátékukat, ám a ma érkezett hírek alapján pár rajongó biztosan felvonja a szemöldökét. A legfontosabb, hogy a fejlesztőket ott hagyta a szóló kampányért felelős Andrew Spearin, így a vezető dizájner által kiadott frissítésben az olvasható, hogy a megjelenéskor biztosan nem lesz elérhető, csak a multis részek. "A sztori nagyon nagy lehetőség volt számunkra" - árulta el Michael Tsarouhas. "De döntenünk kellett. Jelen pillanatban fontosabb számunkra, hogy egy teljes értékű multis és ko-op élményt adjunk, így most ezekre koncentrálunk."

A másik változtatás, ami feltehetően szintén kérdéseket vet majd fel a rajongókban, az a valóságtól való elrugaszkodás terve. Az új fejezetben ugyanis már nem, a valóságban is megtörtént ütközeteket kapunk, hanem egy kitalált világba helyezik át a cselekményeket. Tsarouhas állítása szerint így sokkal több lehetőséget kapnak a karakterek átalakítására, a környezet kialakítására és minden egyébre. Az Insurgency: Sandstorm idén jelenik meg, a zárt alfára már lehet jelentkezni.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • ozimak #2
    Na, hát kb. ugyanúgy lesz mint az Insurgencyben volt :)
  • JohnBart #1
    Sajnálom a dolgot, mert a szólómód kellően érdekesnek és eredetinek tűnt a felkelőktől kiszabadított női főhőssel, bár tény az is, hogy a tavalyi egyjátékos trailer technikailag elég megmosolyogtató volt, főleg az animációk festettek nagyon darabosan. Remélem a jövőben azért majd bekerül a kampány a progiba.

    Nem nagyon játszok online játékokkal, de ezt személy szerint várom, az előző részét és a Day of Infamy-t is szeretem, az eredeti közlemény szerint pedig az új etap pont ott és annyit újít majd, amennyit kell.

    A hír utolsó bekezdését viszont nem nagyon értem (vagy a szerző nem nagyon érthette az eredeti anyagot): a játék nem "kitalált világban" játszódik majd, egyszerűen csak nem lesz nevesítve a mapokat adó konfliktus helye és ideje. Hozzáteszem, ez az Insurgencyben is kb. így van, mert ott, noha a mapok inspirációját valós afganisztáni, iraki és szomáliai területek adják, épkézláb narratíva híján ott sincsenek nevesítve a konkrét helyszínek.