Ötvös Tibor
Így fest játék közben az ECHO
Kimondottan érdekesnek tűnik az ECHO, melyet végre mozgásban is megtekinthettünk.
Az Ultra Ultra bemutatta legújabb, az Unreal Engine 4-et alkalmazó játékát, mely az ECHO nevet viseli és a távoli jövőben játszódik. A sztori szerint nagyjából egy évszázados alvási állapot után a főszereplő En megérkezik céljához, egy Palotához. Az eredeti tervek szerint emberek számára készítették a helyet, ám ide végül sosem jutottak el, most azonban fontos lenne ismét élhetővé és az emberek számára elfogadhatóvá tenni az épületet és újraindítani azokat a technológiákat, melyek segíthetik ezt a célt.
Az ECHO világában minden egyes döntésünknek vannak következményei ráadásul a Palota minden egyes ellenfelét rólunk mintázta a program és ennek köszönhetően folyamatosan fejlődnek ők is. Szóval ha sokat futunk akkor ők is felgyorsulnak. Ha egyedi támadásokat vetünk be, a gép lemásolja és következő újraéledésnél már az ellenfeleink is ismerik a mozgássort. Komolynak tűnik, a ma megjelent trailerben pedig mindezt mozgásban is megismerhetjük. Érdekesnek tűnik, így várjuk a tavaszi megjelenést.