Ötvös Tibor

A távoli jövőbe visz el minket a Call of Duty: Infinite Warfare


Elég nagyot ugrik az időben az új Call of Duty és űrhajónk fedélzetén járhatjuk be a Naprendszert nyersanyagok után kutatva.

Csalódott vagy az Infinite Warfare miatt?
  • Nem, tetszik a sci-fi
  • Igen, világháborús vonal kell
  • Ezt a részt már biztosan kihagyom
A jelek szerint a rajongói kívánságok nem nagyon érik el az Activisiont, hiszen miközben a legtöbben már nagyon szeretnénk egy világháborús epizódot kapni, addig a fő vonal egyre távolabb kerül ettől a korszaktól. Azonban az is igaz, hogy amíg milliókat hoz egy-egy Call of Duty, addig a kiadó és a fejlesztő is magasról tesz ezen kérésekre, vágyakra. És ezzel el is érkeztünk az idei részhez, mely az Infinite Warfare alcímet kapta és november 4-én jelenik meg.

Alig pár órája került fel a netre a hivatalos trailer és elvileg holnapra vártuk a bővebb prezentációt, de pár perce eljutott hozzánk a hivatalos leírás és még számos más információ az idei részről. Az Infinite Warfare nagyon nagyot ugrik az időben előre és igazából egy sci-fi FPS-t kapunk. A szóló mód kampánya szerint a Föld nem bírta tovább elviselni a népesség ilyen jellegű növekedését és az iparosodást, így az emberek kénytelenek más bolygókra utazgatni és ott üzemanyagot és más nyersanyagokat keresni.



A főszereplő a Retribution nevet viselő űrhajó vezetője, Reyes kapitány, aki az egyetlen földi jármű élén indul harcba a Settlement Defense Front erői ellen. A játékban csak Front nevet viselő ellenséges csapat tagjai a United Nations Space Alliance-ből váltak ki, erősen náci eszmékben hisznek és egyetlen céljuk, hogy ellehetetlenítsék a Föld lakóinak életét. Éppen ezért szeretnének ők is mindent megszerezni, a saját javukra fordítani a nyersanyagokat.

Mivel az űrben járunk, így egyértelműnek tűnik, hogy a különböző űrhajós összecsapások is szerves elemei lesznek a játéknak. Az eddig megjelent egyetlen traileren ez látszik is, de a Retribution mellett kapunk még egy apróbb, de gyorsabb hajót is, a Sakált. A Jackal egyszemélyes kis hajó, mellyel fürgén tudunk haladni és igen látványos harcokat folytathatunk.



A többjátékos módról még nem kaptunk részleteket, de reménykedünk abban, hogy az űrhajós összecsapások felbukkannak majd multiban is. Illetve a gravitáció hiányát is jó lenne, ha kihasználná valamelyik játékmód. És természetesen ott a kérdés, hogy ezúttal milyen formában jelennek meg a zombik multiban? Tippünk szerint űrzombikkal lesz dolgunk, de persze lehet még meglepetés is.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Zombee #13
    Volt elég fegyver és egyéb harci eszköz az I. világháborúban is. A nyugati lövészárkos hadszíntér mellett grandiózus csaták is voltak, mivel az a háború még a régi idők szellemében zajlott. Hatalmas seregek csaptak össze, miközben megjelent a modern technika. Tény, könnyű, gyalogsági gépfegyver nem sok létezett, a legtöbb minimum állványról használható, súlyos darab volt, a nagyobbak kerekesek, de pl. a BAR vagy a Madsen már kézben tartva is használható. 2. világháborús játékokból ezek ismerősek is lehetnek sokaknak, mivel hosszú évekig használták őket. Csak arra kell ügyelni, hogy pl. a BAR-t (M1918) csak a háború végén, 1918-ban rendszeresítették, míg a Madsen-t már 1902-ben.
  • saxus #12
    Mondjuk, amit megnéznék, az egy olyan scifi, ahol nem minden csilivili, hanem kőkeményen kosz, rozsda és por minden és tákolásokkal van teli a világ, mert a semmiből kell feltalálnia magát az embernek. Kiindulópontnak tudom ajánlani James SA. Corey: Térség könyveit (bár a könyvből készült sorozat is ilyen csilivili és a könyv klausztrofóbiás hangulatához képest szerintem irreális nagy tereket csináltak) vagy Neal Stephenson Seveneves regényének első két fejezetét (harmadikat még most kezdem).
  • saxus #11
    Mondjuk nekem a világháborúról a II. Vh jutott eszembe elsőnek, amiből az elmúlt 15 évben olyan dömping volt, hogy már hánynom kellett tőle.

    Az első VH-t meg... hát nem tudom, azért jóval szegényesebb volt az "eszköztár" ahhoz, hogy legyen valami valóságalapja és ha ezekből is ilyen csőjátékot akarnak csinálni, mint amik mostanság vannak... Nos nem tudom, hogy van-e értelme.
  • gyualmighty #10
    Akkor neked ajanlom a Battlefield 1-et... dice legujabb alkotasa, nezd meg a trailert youtube-on
  • EFRM #9
    brian bloom omg roxstar
  • Sir Cryalot #8
    -mivel "kissé" röhelyes* volt a múltkori titanfall klónt a földbolygóhoz scriptelni, gondolom most úgy voltak vele hogy megadják a módját a scriptnek.

    *Nemkevésbé röhelyes a titanfall virtuális valóság vonulata.
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2016.05.03. 19:17:36
  • Ender Wiggin #7
    De a fenti képen Brian Bloom kiköpött Brian Bloom (Kevin Spacey alig hasonlított saját magára az előző epizódban) :-D
  • Krisztiam #6
    nagyon szánalmas már ez a cod, testre szabható űrhajó? lol
  • ozimak #5
    A cikk utolsó bekezdésétől konkrétan agyrákot kaptam.
    "Űrhajós összecsapások"? "Gravitáció hiánya"? "Űrzombik"?
    "...de persze lehet még meglepetés is."
    Ennél nagyobb ember? Jéézusom. Vagy én vagyok nagyon öreg a magam 32 évével, vagy egyszerűen megőrült az fps játékipar. Látszik, hogy a 12 évesek elvárásait kell figyelembe venni... szánalom.
  • NEOreg3 #4
    "és űrhajónk fedélzetén járhatjuk be a Naprendszert nyersanyagok után kutatva."