Ötvös Tibor

Bemutatkozott a Thief-ihlette Seven: The Days Long Gone

Izgalmas kis projektnek tűnik a Thief-ihlette Seven: The Days Long Gone.

Tavaly augusztusban jelentette be a korábban a CD Projekt RED berkeiben tevékenykedő programozókból álló csapat, a Fool's Theory első alkotását, mely a Seven: The Days Long Gone címet kapta és meglepő módon nem a The Witcher sorozat ihlette meg a készítőket, hanem inkább a Thief franchise. Ráadásul mindezt egy akció-RPG képében próbálják meg a szemeink elé tárni és a ma megjelent trailer alapján a projekt igen izgalmas lesz.

A sztori szerint egy magányos utazó bőrébe bújhatunk és teljesen szabadon járhatjuk be Vetrall Birodalmát. Mindebből most csak egy kis ízelítőt láthatunk, hiszen a részleteket még nem árulta el a csapat, de az már most is látszik, hogy ha nem rontják el a történetet akkor egy kimondottan jó kis izometrikus RPG-t kapunk, parkour elemekkel megspékelve.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ender Wiggin #3
    De igaza van WinG-nek ettől függetlenül.
  • Fbn Lx #2
    szigorúan véve tényleg nem, de ezt a fix betekintési szöget a játékoknál jellemzően izometrikusnak nevezik, a legtöbb híroldal is úgy ír a játékról, mint izometrikus rpg-ről. Ráragadt ez a név azokra a játékokra amiket ferdén-fentről nézel, és nem tudod a kamerát dönteni, maximum forgatni vagy közelíteni, általában az embereket kevéssé érdekli az izometrikus hivatalos definíciója
    Utoljára szerkesztette: Fbn Lx, 2016.04.23. 14:47:05
  • WinG #1
    A cikkírónak láthatólag fogalma sincs arról, hogy mit jelent az izometrikus szó. Ez nem izometrikus játék, ez 3D. Izometrikus a Red Alert meg a Commandos 1, ez nem.