Ötvös Tibor
25 milliós rajongótáborral bír a Destiny
Negyed év alatt negyedével nőtt a Destiny felhasználótábora.
Miközben az Activision tegnap még arról beszélt, hogy a World of WarCraft előfizetői létszámának adatait mostantól nem hozzák nyilvánosságra, addig a Destiny esetében boldogan teszik közzé a számokat. Ez nem is csoda, hiszen mindössze 3 hónap alatt 20 millióról 25 millióra emelkedett a regisztrált felhasználók száma a játék szerverein. Ezzel együtt az is kiderült, hogy egy játékos átlagosan a nap 24 órájából 3 órát tölt a programmal.
És persze itt nem ért véget a jogos önfényezés. A Destiny rendelkezik jelenleg a legtöbb Twitch-nézővel a konzolos játékok közül és az első napi eladások PlayStation-on a mai napig rekordnak számítanak. Éppen ezért nem meglepő, hogy még kapunk jó pár kiegészítőt a programhoz és persze a második rész is készül már. Az Activision szekere pedig olyan jól megy, hogy hétfőn megvásárolták a Candy Crush Saga kiadóját, a King Digital Entertainment-et potom 5.9 milliárd dollárért.