Ötvös Tibor
Az Electronic Arts beszáll az akciójátékok piacára
Az Electronic Arts portfóliójából még hiányzik egy nyitott világú akciójáték, melyet azonban hamarosan pótolnak.
Az Electronic Arts a többi nagy kiadótól eltérően (Take Two, Warner, Ubisoft) nem rendelkezik saját nagy akció-sorozattal. A kiadó elsősorban a sport-, FPS-, verseny- és már apróbb játékokra specializálódott és feltűnően hiányoznak az olyan akció címek melyek konkurenciát jelenthetnének a Batman: Arkham, Assassin's Creed vagy akár a GTA sorozatok számára. Ez azonban hamarosan változik, hiszen a kiadó a közeljövőben tervezi, hogy beszáll a képzeletbeli ringbe.
Éppen ezért nem véletlen, hogy korábban átcsábították a Ubisoft berkeiből Jade Raymondot, aki új csapata, a Motive élén már dolgozik is egy titkos projekten. Mellette pedig a Visceral Games Star Wars játékába segítenek be. Kérdés, hogy az a titokzatos program milyen lesz, hiszen ismerve az EA álláspontját egy bukás után már kérdéses a folytatás (a Dead Space és a Mirror's Edge kivételek ilyen szempontból).