Ötvös Tibor

Közepes lett a Mad Max?


Vegyes fogadtatásban részesült a Mad Max.

Megjelent az Avalanche Studios új alkotása, a Mad Max mely a film megtekintése után sokak számára az év legjobban várt alkotása lett. Azonban a kritikákat elnézve elég vegyesek a vélemények és talán nem mindenkinek jön majd be Max kalandja. Bár még mindig viszonylag kevés bemutatót lehet olvasni (a Warner nagyon kevés példányt küldött ki előzetesen az újságoknak), de ezekből is látszik, hogy megosztja a szakmát.

A saját véleményünket majd a saját példányunk végigjátszása után alakítjuk ki, de azért érdemes figyelni a többiek észrevételeit is. A közepes osztályzatot adó lapok szerint a Mad Max remekül kezdődik, de nagyon hamar unalomba fullad, nem elég változatos a játékmenet. Az anyagi sikert pedig befolyásolhatja, hogy egy napon jelent meg a Metal Gear Solid 5-tel, ami egy bejáratott cím, ráadásul az utolsó amit az eredeti alkotó készített, így kíváncsian várjuk milyen számokat produkál majd a program.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ragnaar #7
    Nekem úgy egészében a Mad Maxes posztapokaliptikus környezet nem nagyon jön be. Ezért is mondanám, hogy a Rage is 'semmi extra'. Szerintem túl statikus volt az egész. Persze valószínűleg nem is sandbox RPG-nek készült arra ott a TES sorozat. A Mad Max film meg persze jobb lett mint az előző VHS korszakos trilógia , amit ha jól rémlik még egyszer sem sikerült végignéznem, de egyszerűen valahogy nincs benne elég potenciál.
  • Ender Wiggin #6
    Ha jó a sztori, magával ragadó a képi világ,és nincs elcseszve az irányítás, akkor nem lesz probléma. Csak ne a milliószor használt sémát kövessék, ami az Ubi meg a Square Enix rögeszméje, a toronyból szétnézve bővülő térkép, a csakis ugróegérbőrből készíthető vibrátortok, QTE, eagle vision meg felülről történő ugrós meggyilkolás gombnyomásra.
    A Rage-dzsel nekem csak egy bajom volt, hogy a vége nem lett lezárva. Egy csomó szereplőt megismertünk, akiknek nem derült ki semmi a sorsáról és a lezárás nem hozott semmi katarzist (bár, még mindig jobb, mint a BioWare-féle ME3 arconköpés) vagy boss fightot. Ettől függetlenül nem bántam meg, hogy megvettem, lehet, hogy megjön a kedvem hozzá és újrajátszom...
    A Watch Dogs-ot is sokan kritizálják, nekem még is tetszik valamiért. Szóval én biztos adok majd esélyt a Mad Maxnak is, mégha az új film jó nagy baromság is lett.
  • Sir Cryalot #5
    A rage pont az ilyen mellékesektől eresztett le.

  • Ragnaar #4
    Nem volt teljesen komoly a hozzázsólás, csak ugye még a legújabb Madmax filmben is gyakorlatilag mentek autókkal sivtagba. Persze egy kis lootolás és szerepjátékszerú, vagy egyszerűsített skillfejlődési rendszer általában valóban tud dobni egyegy játék játszhatóságán.
  • Ender Wiggin #3
    @Ragnaar: a játéknak nem feltétlenül kellene unalmasnak lennie. ha van elég küldetés (motíváció azok játszására - XP, fejlesztés miegymás) és különböző játékmódok (autós, lőfegyveres, lopakodós, mini-game-ek), akkor simán érdekes lehet. a rage is nagyon jó volt, csak annak a végét, mintha elvágták volna.
  • Ragnaar #2
    A Mad Max filmek is unalmasak egy játék mitől lenne jobb ha hiteles akar maradni ? Egy filmnél egy ilyen posztapo sivárság lehet, hogy leköt 2 órára, de egy játéknál 2 óra igen karcsú lenne.
    (Bár lehet, hogy a Cod 18 single kampánya már majd 2 óra alatt is kijátszható lesz)
    (Ez itt a képen meg Kevin Spacey ?)
    Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2015.09.03. 10:44:39
  • Ender Wiggin #1
    Az unalmas játékmenet lehet érv egy olyan világban, hogy a CoD meg a Battlefield-szerű mondoton faszságok uralják az eladásokat? Nanemár...