Ötvös Tibor
Rise of the Tomb Raider - nem lesz töltőképernyő
Érdekes dolgokat tudhattunk meg a következő Tomb Raider játékról.
Első körben csak Xbox One-ra jelenik meg az év végén a Rise of the Tomb Raider, egészen pontosan november 10-én, majd 2016 elején jön a PC-s változat, jövő év végén pedig a PS4-es is. Hogy a várakozást enyhítse a rendező Brian Horton, megosztott pár érdekességet a programmal kapcsolatban. A legfontosabb, hogy amíg nem halunk meg, addig nem lesz töltőképernyő. Bár hatalmas területet kapunk, de nem lesznek különálló zónák így egyben tölti be az egészet a program.
A másik a Nested Puzzle Approach nevet kapta és a rendszer lényege, hogy minden egyes fejtörő egy végső, hatalmas logikai feladvány része és csak akkor tudjuk azt megoldani, ha menet közben minden apró kihívást teljesítünk. Lara pedig képes lesz úszni és fára mászni is, ezzel pedig jelentősen bővül lehetőségeink tárháza.
Első körben csak Xbox One-ra jelenik meg az év végén a Rise of the Tomb Raider, egészen pontosan november 10-én, majd 2016 elején jön a PC-s változat, jövő év végén pedig a PS4-es is. Hogy a várakozást enyhítse a rendező Brian Horton, megosztott pár érdekességet a programmal kapcsolatban. A legfontosabb, hogy amíg nem halunk meg, addig nem lesz töltőképernyő. Bár hatalmas területet kapunk, de nem lesznek különálló zónák így egyben tölti be az egészet a program.
A másik a Nested Puzzle Approach nevet kapta és a rendszer lényege, hogy minden egyes fejtörő egy végső, hatalmas logikai feladvány része és csak akkor tudjuk azt megoldani, ha menet közben minden apró kihívást teljesítünk. Lara pedig képes lesz úszni és fára mászni is, ezzel pedig jelentősen bővül lehetőségeink tárháza.