Berta Sándor

Januárban mutathatja be virtuális valóság hardverét a Valve

A cég a Steam Dev Days 2014 keretében mutatja be az új eszközt és ezzel a lépéssel egyértelművé teszi, hogy a játékszoftverek mellett a jövőben egyre több hardvert is akar fejleszteni.

A virtuális valóság (VR) hardver prototípusát várhatóan 2014 januárban jelenti be a Valve és két éven belül válhat sorozatgyártású termékké. A vállalat hangsúlyozta: tudja, hogy néhány év múlva mire lesznek képesek a virtuális valóság hardverek. A rendezvény célja annak bemutatása milyen lehet a VR, milyennek kellene lennie és milyen lesz két esztendőn belül. A Steam Dev Days 2014 keretében Mike Abrash azt akarja bemutatni, hogy mi a Valve víziója a virtuális valósággal kapcsolatban, továbbá bemutatja az új hardver első prototípusát. A készülék várhatóan 2015 végén jelenhet meg a boltok polcain. Az előadáshoz kapcsolódva sorsolással kiválasztanak néhány embert a nézők közül, akik elsőként szerezhetnek tapasztalatot az új eszközről.


A Steam Dev Days 2014 keretében a hardverek mellett a szoftverek és azok virtuális valósághoz igazítása is is szóba fog kerülni. Egy másik rendezvényen az lesz a fő téma, hogy a steam platform miként segítheti elő a VR-alkalmazások fejlesztését. A Valve az elmúlt hónapokban világossá tette, hogy nem csupán a Steam kapcsán lesz majd ismert a neve, hanem egyre több hardvert is ki akar fejleszteni. A társaság nemrég bemutatta a Linuxon alapuló Steam Machines nevű fejleszthető, bővíthető konzoljának a prototípusát és ismertté váltak annak specifikációi. Később kiderült, hogy az év végéig összesen 300 prototípust oszt szét a Valve.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • KopaszIsten #1
    Érdekelne, hogy mit tud a cucc, és mik a korlátai? Továbbá támogatnia kell-e az adott játéknak, vagy automatikusan "ráköthető" bármelyik játék...