Ötvös Tibor

Így festett volna Snake Plissken játékos kalandja


John Carpenter fénykorában igazi klasszikusokat készített és ezek közé tartozott a Menekülés New Yorkból is.

A keménytökű Snake Plissken Kurt Russell alakításában vált kultikus figurává, mely tituluson még az igazából szimpla remakenek tekinthető második film, a Menekülés Los Angelesből sem tudott rontani. 2003-ban a Namco bejelentette, hogy megszerezte a két film jogát és a film fontosabb készítőinek bevonásával (Russell, Carpenter és Debra Hill) elkezdték az ESCAPE címet kapott program munkálatait.


A megjelenés 2005-re volt ütemezve, ám titokzatos oknál fogva a munkálatokat a premier előtt nem sokkal leállították. Pedig az ESCAPE kampány része teljesen készen állt és ahogy a ma megjelent jelenetből is kiderül, a grafikával sem volt gond - persze akkori szemmel nézve.

A játékmenet a Dead to Rights és a Metal Gear Solid szériákra hasonlított volna, ami azért nem rossz ajánlólevél.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Zero 7th #3
    Pláne, hogy 2004-ben megjelent az Escape from Butcher Bay, ami szintén megszökős, aktuálisabb badass Riddick, mint Plissken, meg a játék is sokkal jobban nézett ki.
  • COOLancs #2
    Ilyen soundtrack-el tuti siker lett volna :D
  • Zombee #1
    1. A Menekülés Los Angelesből nem tekinthető remake-nek, elég egyértelmű utalások vannak az első részre, mint múltbéli eseményekre, és egyébként sem remake.
    2. Ez egy borzalmas konzoljáték fix kameranézet nélkül, a grafika sem 2005-ös, szerintem jobb, hogy ez így nem készült el.