MTI
Online lehet a Tescoból vásárolni Szegeden
Mintegy félszáz munkahelyet teremtett a Tesco Global Áruházak Zrt. azzal, hogy elindította első vidéki online bevásárló szolgáltatását Szegeden - közölte a cég e-kereskedelmi vezetője.
Őri Gergely elmondta: a Tesco Global Áruházak Zrt. idén márciusban Budapesten tette elérhetővé a szolgáltatást, mostantól azonban Szegeden és 40 kilométeres vonzáskörzetében is lehetőség van az otthoni bevásárlásra. Ezzel több, mint 320 ezer embert érnek el a térségben. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy a magyar vásárlóknak tetszik az újítás, amelynek különlegessége, hogy nemcsak a szárazárut rendelhetik meg az ügyfelek, hanem a frissárukat is, hiszen speciális körülmények közt tárolják és szállítják azokat házhoz. Emellett mintegy két hete lehetőség van arra is, hogy a vásárlók az áruházakban vegyék át az előre megadott rendelés alapján összeállított csomagokat.
A vásárlások során az látszik, hogy a vevők főként a baba termékeket, a különböző vizeket és az üdítőitalokat rendelik. A Tesco elsőként 15 évvel ezelőtt biztosított lehetőséget az otthoni vásárlásra Angliában. Tavalyi online élelmiszer forgalmuk 3 milliárd angol font volt a 72 milliárdos éves forgalomból. A cég 2012 januárjában döntött úgy, hogy nemzetközi piacain is elindítja a szolgáltatást és hálózatuk prágai egységében tettek próbát. Az idén márciusban Budapesten is bevezették a szolgáltatást. A tervek szerint Magyarországon három éven belül 90 százalékos lefedettséggel tudják teljesíteni a vásárlók online megrendeléseit.
A Tesco Global Áruházak Zrt. a tavalyi pénzügyi évben Magyarországon 709 milliárdos forgalmat bonyolított le, amely kismértékű növekedésnek számít az előző évhez képest.
Őri Gergely elmondta: a Tesco Global Áruházak Zrt. idén márciusban Budapesten tette elérhetővé a szolgáltatást, mostantól azonban Szegeden és 40 kilométeres vonzáskörzetében is lehetőség van az otthoni bevásárlásra. Ezzel több, mint 320 ezer embert érnek el a térségben. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy a magyar vásárlóknak tetszik az újítás, amelynek különlegessége, hogy nemcsak a szárazárut rendelhetik meg az ügyfelek, hanem a frissárukat is, hiszen speciális körülmények közt tárolják és szállítják azokat házhoz. Emellett mintegy két hete lehetőség van arra is, hogy a vásárlók az áruházakban vegyék át az előre megadott rendelés alapján összeállított csomagokat.
A vásárlások során az látszik, hogy a vevők főként a baba termékeket, a különböző vizeket és az üdítőitalokat rendelik. A Tesco elsőként 15 évvel ezelőtt biztosított lehetőséget az otthoni vásárlásra Angliában. Tavalyi online élelmiszer forgalmuk 3 milliárd angol font volt a 72 milliárdos éves forgalomból. A cég 2012 januárjában döntött úgy, hogy nemzetközi piacain is elindítja a szolgáltatást és hálózatuk prágai egységében tettek próbát. Az idén márciusban Budapesten is bevezették a szolgáltatást. A tervek szerint Magyarországon három éven belül 90 százalékos lefedettséggel tudják teljesíteni a vásárlók online megrendeléseit.
A Tesco Global Áruházak Zrt. a tavalyi pénzügyi évben Magyarországon 709 milliárdos forgalmat bonyolított le, amely kismértékű növekedésnek számít az előző évhez képest.