Berta Sándor
Pénzügyi közösségi portált indítana a News Corp.
Rupert Murdoch üzletembereknek szóló közösségi oldalt akar létrehozni a The Wall Street Journal keretein belül. Az új platform a rendkívül sikeres LinkedIn kihívója lehet.
Az új szolgáltatás a következő hónapokban indulhat el és azoknak lehet érdekes, akik hasonló módon gondolkodnak a világ dolgairól, szeretnének online találkozni és megosztani egymással az ötleteiket. Az elsődleges célcsoportot a pénzügyi szektorban érdekelt üzletemberek jelentik. A regisztrált tagok létrehozhatják majd a profiljaikat és fontos kikötés lesz, hogy a valódi nevükön kell majd regisztrálniuk. Lehetőség lesz a családi és a személyes, illetve az üzleti kapcsolatok kiépítésére és ápolására. A gazdasági hírek olvasása közben a tagok egymásra találhatnak, kapcsolatba léphetnek egymással, ötletekről és azok megvalósításáról egyeztethetnek.
E terület meghatározó képviselője a LinkedIn, saját adataik alapján több mint 200 országban több mint 225 millió regisztrált tagjuk van. "Sokkal több egy olyan fórumnál, amelyen a pénzügyekről beszélnek" - jelentette ki az új platform kapcsán Colleen Schwartz, a News Corp.-hoz tartozó Dow Jones belső kommunikációért felelős vezetője.
A tervek szerint egy rövid üzenetek váltását lehetővé tévő szolgáltatást is elindítana a News Corp, aminek segítségével a tagok személyesen tarthatják a kapcsolatot egymással. Ez olyan diszkrét beszélgetéseknél lesz hasznos, amelyekről nem szeretnék, hogy bármi is kiszivárogjon. Az szintén biztosra vehető, hogy lesznek reklámok a portálon, de ezzel kapcsolatban részleteket nem akart elárulni Schwartz.
Az új szolgáltatás a következő hónapokban indulhat el és azoknak lehet érdekes, akik hasonló módon gondolkodnak a világ dolgairól, szeretnének online találkozni és megosztani egymással az ötleteiket. Az elsődleges célcsoportot a pénzügyi szektorban érdekelt üzletemberek jelentik. A regisztrált tagok létrehozhatják majd a profiljaikat és fontos kikötés lesz, hogy a valódi nevükön kell majd regisztrálniuk. Lehetőség lesz a családi és a személyes, illetve az üzleti kapcsolatok kiépítésére és ápolására. A gazdasági hírek olvasása közben a tagok egymásra találhatnak, kapcsolatba léphetnek egymással, ötletekről és azok megvalósításáról egyeztethetnek.
E terület meghatározó képviselője a LinkedIn, saját adataik alapján több mint 200 országban több mint 225 millió regisztrált tagjuk van. "Sokkal több egy olyan fórumnál, amelyen a pénzügyekről beszélnek" - jelentette ki az új platform kapcsán Colleen Schwartz, a News Corp.-hoz tartozó Dow Jones belső kommunikációért felelős vezetője.
A tervek szerint egy rövid üzenetek váltását lehetővé tévő szolgáltatást is elindítana a News Corp, aminek segítségével a tagok személyesen tarthatják a kapcsolatot egymással. Ez olyan diszkrét beszélgetéseknél lesz hasznos, amelyekről nem szeretnék, hogy bármi is kiszivárogjon. Az szintén biztosra vehető, hogy lesznek reklámok a portálon, de ezzel kapcsolatban részleteket nem akart elárulni Schwartz.