MTI
Megdobta a mobil eladásokat a "fekete péntek"
Ugrásszerűen nőtt a mobil készülékekkel bonyolított kiskereskedelmi (m-kereskedelmi) forgalom az Egyesült Államokban hálaadás napján, valamint az ünnepi bevásárlási szezon nyitányának tekintett "fekete pénteken" - közölte a Branding Brand, a legnagyobb amerikai kiskereskedelmi láncokat kiszolgáló mobil kereskedelmi platform.
A Branding Brand mobil kiskereskedelmi forgalmi indexe (Mobile Commerce Index, m-commerce) összesen 66, a legkülönbözőbb termékkategóriákat felölelő mobil kereskedelmi portál forgalmát értékeli és számszerűsíti összehasonlítható formában. Az index kifejezetten az okostelefonokkal bonyolított kereskedelmi forgalom követésére szolgál és a legnagyobb elérhető adatbázisra támaszkodik.
Hálaadás napján a mobil értékesítési portálokon az üzleti forgalom 221 százalékkal emelkedett az egy évvel korábbihoz képest, az értékesített termékek átlagára pedig 19 százalékkal nőtt. A fekete pénteki forgalom 128 százalékkal emelkedett éves összevetésben, az eladott cikkek átlagára 7,46 százalékkal nőtt. Mindkét napon a forgalom mintegy kétharmadát iOS operációs rendszerrel működő készülékekkel, egyharmadát pedig androidosokkal bonyolították.
A Branding Brand mobil kiskereskedelmi forgalmi indexe (Mobile Commerce Index, m-commerce) összesen 66, a legkülönbözőbb termékkategóriákat felölelő mobil kereskedelmi portál forgalmát értékeli és számszerűsíti összehasonlítható formában. Az index kifejezetten az okostelefonokkal bonyolított kereskedelmi forgalom követésére szolgál és a legnagyobb elérhető adatbázisra támaszkodik.
Hálaadás napján a mobil értékesítési portálokon az üzleti forgalom 221 százalékkal emelkedett az egy évvel korábbihoz képest, az értékesített termékek átlagára pedig 19 százalékkal nőtt. A fekete pénteki forgalom 128 százalékkal emelkedett éves összevetésben, az eladott cikkek átlagára 7,46 százalékkal nőtt. Mindkét napon a forgalom mintegy kétharmadát iOS operációs rendszerrel működő készülékekkel, egyharmadát pedig androidosokkal bonyolították.