MTI
Billiárdos telefonszámla Franciaországban
Világcsúcs dőlt meg telefonszámlából: 11 billiárd 721 billió euróról szólót kapott egy nő Franciaországban, de a szolgáltató megértőnek bizonyult, és részletfizetési lehetőséget ajánlott fel neki.
A francia asszonyt, a Bordeaux mellett élő Solenne San Josét valósággal sokkolta, amikor felbontotta a borítékot és meglátta, hogy 11 721 000 000 000 000 eurónyit beszélt telefonon. Az összeg akkora, hogy egész Franciaországnak csaknem hatezer évébe telne, hogy teljes termelésével kiegyenlítse. A nőnek viszont végtelenül sok örökkévalóság sem lenne elég jelenlegi helyzete alapján, mivel szeptemberben elveszítette állását. Ezért mondta le előfizetését, és kérte, hogy tudassák vele, mennyivel tartozik telefonja után.
"Annyi nulla volt a számban, hogy ki sem tudtam silabizálni az összeget" - idézte a BBC brit sajtóorgánum a nőt, akinek idegsejtjei csak ezután kezdtek pusztulni igazán. Miután reklamált, a telefontársaság - a Bouyges Telecom - telefonos ügyfélszolgálata közölte, hogy nem tudnak mit tenni, de felajánlották neki a részletfizetés lehetőségét, bár azt is csak idővel. Végül a cég elismerte, hogy hibázott, előfizetőjük valójában 117 euró és 21 centtel tartozik. Bocsánatot kért a számlanyomtatási hibáért és ügyfélszolgálatuk szolgálatáért.
A francia asszonyt, a Bordeaux mellett élő Solenne San Josét valósággal sokkolta, amikor felbontotta a borítékot és meglátta, hogy 11 721 000 000 000 000 eurónyit beszélt telefonon. Az összeg akkora, hogy egész Franciaországnak csaknem hatezer évébe telne, hogy teljes termelésével kiegyenlítse. A nőnek viszont végtelenül sok örökkévalóság sem lenne elég jelenlegi helyzete alapján, mivel szeptemberben elveszítette állását. Ezért mondta le előfizetését, és kérte, hogy tudassák vele, mennyivel tartozik telefonja után.
"Annyi nulla volt a számban, hogy ki sem tudtam silabizálni az összeget" - idézte a BBC brit sajtóorgánum a nőt, akinek idegsejtjei csak ezután kezdtek pusztulni igazán. Miután reklamált, a telefontársaság - a Bouyges Telecom - telefonos ügyfélszolgálata közölte, hogy nem tudnak mit tenni, de felajánlották neki a részletfizetés lehetőségét, bár azt is csak idővel. Végül a cég elismerte, hogy hibázott, előfizetőjük valójában 117 euró és 21 centtel tartozik. Bocsánatot kért a számlanyomtatási hibáért és ügyfélszolgálatuk szolgálatáért.