MTI
A Citibank Magyarország legjobb internet bankja
A Citibank Magyarország kapta a Global Finance nemzetközi pénzügyi magazin legjobb vállalati és intézményi internet bank díját "A világ legjobb internet Bankja 2011" versenyben - közölte a pénzintézet.
A magazin a további hét Közép- és Kelet-Európa régiós díjat is a Citinek ítélte: legjobb a befektetési szolgáltatások terén, legjobb az online pénzforgalmi szolgáltatások terén, legjobb a kereskedelemfinanszírozás terén, legjobb weboldal design, legjobb az információbiztonság terén, legjobb a mobilbanki szolgáltatások terén és legjobb a social media terén.
Joseph D. Giarraputo, a Global Finance magazin kiadója így foglalta össze a kiválasztás során szerzett tapasztalatait: "kevesebb, mint egy évtized alatt az internet gyökeresen megváltoztatta az emberek és a vállalatok bankolási szokásait. Az idei pályázatok pedig azt mutatják, hogy az online megoldások fejlődése folyamatos, és még jelentősebb internetbanki innovációkra számíthatunk a jövőben."
A nyerteseket olyan kritériumok vizsgálata alapján választották ki, mint az online banki ügyfelek megszerzésére és kiszolgálására irányuló stratégia, az internetalapú banki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek számának növekedése, az online termékskála nagysága, az online szolgáltatás használatával járó kézzelfogható előnyök, illetve magának a honlapnak a kivitelezése és funkcionalitása.
A magazin a további hét Közép- és Kelet-Európa régiós díjat is a Citinek ítélte: legjobb a befektetési szolgáltatások terén, legjobb az online pénzforgalmi szolgáltatások terén, legjobb a kereskedelemfinanszírozás terén, legjobb weboldal design, legjobb az információbiztonság terén, legjobb a mobilbanki szolgáltatások terén és legjobb a social media terén.
Joseph D. Giarraputo, a Global Finance magazin kiadója így foglalta össze a kiválasztás során szerzett tapasztalatait: "kevesebb, mint egy évtized alatt az internet gyökeresen megváltoztatta az emberek és a vállalatok bankolási szokásait. Az idei pályázatok pedig azt mutatják, hogy az online megoldások fejlődése folyamatos, és még jelentősebb internetbanki innovációkra számíthatunk a jövőben."
A nyerteseket olyan kritériumok vizsgálata alapján választották ki, mint az online banki ügyfelek megszerzésére és kiszolgálására irányuló stratégia, az internetalapú banki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek számának növekedése, az online termékskála nagysága, az online szolgáltatás használatával járó kézzelfogható előnyök, illetve magának a honlapnak a kivitelezése és funkcionalitása.