SG.hu
Facebook-napot tartottak Budapesten
A Thinkdigital megrendezte 2011 április 20-án az első Facebook Napot a Cinema City Aréna Plazában.
A rendezvényen külföldi előadókkal és hazai esettanulmányokon keresztül mutatták be a szakmai közönségnek milyen hatással van a Facebook a digitális médiára és a hirdetőpiacra. A Facebook 3,3 millió hazai regisztrálttal és napi több, mint 2,1 millió látogatóval a legnagyobb napi elérésű internetes médium ma Magyarországon. Átrendezi felhasználók millióinak internetezési szokásait és alapvetően megváltoztatja ahogyan a hirdetőknek kommunikálniuk kell vevőikkel. A Facebook több, mint weboldal: egy platform, ahol az átlagos felhasználó minden internetes tevékenységét elvégezheti.
Odysseas Ntotsikas, a Thinkdigital nemzetközi ügyvezetője nyitotta a külföldi előadók sorát és prezentációjában kiemelte a Facebook prime time televízióhoz hasonlítható elérését és fontosságát a vásárlást követő vevői kapcsolattartásban. Suzannah Baker az első számú brit Facebook Preferred Developer címet elnyerő iPlatform vezetője a Facebook applikációk fejlesztésének kreatív lehetőségeit és hatékonyságát mutatta be számos esettanulmányon keresztül. A CandyTech SocialBakers igazgatója Jiri Voves a Facebook aktivitásokból kinyerhető statisztikákon keresztül mutatta be néhány nemzetközi brand online eredményességét.
Szénássy Alex és Muka Péter a Laboratory Ideastől mutatták be a Budapest Bank “Dalbir kérdez" kampányának komplex szakmai hátterét és a kampány sokrétű hatását. Falvay László prezentálta a Young & Rubicam által készített Bátor Tábor Facebook kampány elemeit és eredményességét. Karányi Dani a Friendly Advertisingtól mutatta be a UPC Akcióhős kampány Facebook-szeletét és a Honda Jazz Mugen applikációt.
A rendezvényen külföldi előadókkal és hazai esettanulmányokon keresztül mutatták be a szakmai közönségnek milyen hatással van a Facebook a digitális médiára és a hirdetőpiacra. A Facebook 3,3 millió hazai regisztrálttal és napi több, mint 2,1 millió látogatóval a legnagyobb napi elérésű internetes médium ma Magyarországon. Átrendezi felhasználók millióinak internetezési szokásait és alapvetően megváltoztatja ahogyan a hirdetőknek kommunikálniuk kell vevőikkel. A Facebook több, mint weboldal: egy platform, ahol az átlagos felhasználó minden internetes tevékenységét elvégezheti.
Odysseas Ntotsikas, a Thinkdigital nemzetközi ügyvezetője nyitotta a külföldi előadók sorát és prezentációjában kiemelte a Facebook prime time televízióhoz hasonlítható elérését és fontosságát a vásárlást követő vevői kapcsolattartásban. Suzannah Baker az első számú brit Facebook Preferred Developer címet elnyerő iPlatform vezetője a Facebook applikációk fejlesztésének kreatív lehetőségeit és hatékonyságát mutatta be számos esettanulmányon keresztül. A CandyTech SocialBakers igazgatója Jiri Voves a Facebook aktivitásokból kinyerhető statisztikákon keresztül mutatta be néhány nemzetközi brand online eredményességét.
Szénássy Alex és Muka Péter a Laboratory Ideastől mutatták be a Budapest Bank “Dalbir kérdez" kampányának komplex szakmai hátterét és a kampány sokrétű hatását. Falvay László prezentálta a Young & Rubicam által készített Bátor Tábor Facebook kampány elemeit és eredményességét. Karányi Dani a Friendly Advertisingtól mutatta be a UPC Akcióhős kampány Facebook-szeletét és a Honda Jazz Mugen applikációt.