SG.hu

Új mobilhirdetési formákat dolgoz ki az Adobe

Az Adobe és az interaktív marketing iparága közösen dolgozik a mobiltelefonos hirdetések új formátumain.

Az Adobe a cég nemzetközi fejlesztői konferenciája, az Adobe MAX keretében jelentette be, hogy együttműködésre lép 6 vezető, digitális anyagok létrehozásával foglalkozó vállalattal két új, teljes képernyős hirdetési formátum kidolgozására az Adobe Flash Player 10.1 szoftvert és/vagy a HTML5 szabványt támogató intelligens telefonokra. A mobiltelefonos hirdetések egyre fontosabbá válnak a márkák ismertségének és a vásárlási hajlandóságnak a növelése terén. Az új formátumok lehetővé fogják tenni, hogy az ügynökségek továbbra is kézben tartsák a kreatív tervezést és fejlesztést, mindeközben olyan technikai feltételeket biztosítanak, amelyek segítenek egy állandó színvonalú és interaktív felhasználói élmény kialakításában.

Az együttműködő cégek a következők: Adobe, EyeWonder (egy Limelight Networks vállalat), Greystripe, Medialets, MediaMind, PointRoll és Sprout. A vállalatok népszerűsíteni fogják e hirdetési formátumokat az online hirdetési piac szereplői, például az ügynökségek és a kereskedelmi szövetségek között, mint az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a Mobile Marketing Association (MMA). Gazdag médiaszabvány születése

Egy közös hirdetési formátum létrehozása hatékonyabbá teheti a hirdetések létrehozását, értékesítését, terjesztését és a statisztikák feldolgozását. Mivel az Adobe Flash Professional szoftverrel létrehozott hirdetések megjeleníthetőek a Flash Player 10.1 alkalmazást támogató eszközökön, illetve automatizált technológiák segítségével konvertálhatóak a HTML5 szabványra, a meglévő munkafolyamatok nem vesznek el, így lerövidíthető a hirdetési koncepció és a hirdetés elkészülte közti idő. E formátumokat arra tervezték, hogy megjeleníthetőek legyenek a nagyobb mobil platformokon, és idővel kiterjesztik a táblaszámítógépekre és egyéb új eszköztípusokra is.

Az új hirdetési formátumok a következők:
  • FS-microsite: nem csupán egy egész képernyőt kitöltő kép, hanem egy interaktív termékinformációkat és/vagy érdeklődést keltő képeket igénylő formátum, amit be kell építeni a teljes képernyőre kiterjedő hirdetésbe. A felhasználók a környezetben maradnak, és nem kell belépniük egy webböngészőbe, így az eddiginél több információ adható át gazdag, interaktív formában, ami segít növelni a márka ismertségét és hírnevét.
  • FS-video: a hirdetési formátum újrafelhasznált reklámokat és egyéb, nagy felbontású mozgóképes hirdetéseket juttat el a végfelhasználókhoz, optimalizálja a sávszélességet, valamint lehetővé teszi az ügynökségek és kiadók számára, hogy ismételten közreadják hirdetéseiket mobiltelefonon.

    "A hirdetési ipar képviselőivel folytatott együttműködésünk új modellt fog létrehozni a hirdetési egységek és a hirdetések mérése terén, miközben a marketing világát átformálja a mobilkommunikáció" - nyilatkozott John Loiacono, az Adobe digitális médiáért felelős osztályának alelnöke és vezérigazgatója. "Ezek az új, platformokon átívelő hirdetési formátumok példát állítanak az iparág elé, és az alkotók reményei szerint szabványokká válnak az intelligens telefonokon, hogy a platformok és eszközök lehető legszélesebb körét érhessék el világszerte."
  • Hozzászólások

    A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
    Bejelentkezéshez klikk ide
    (Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
    Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!