SG.hu
Bővíti szolgáltatásait az Origo
Az Origo Zrt. átfogó fejlesztéseinek középpontjában a három képernyős tartalomszolgáltatási stratégia megvalósítása áll - hangzott el az Origo Zrt. június 2-ai sajtóbeszélgetésén.
Az Origo Zrt. célja, hogy piacvezető pozícióját kihasználva a digitalizálódó médiaipar élenjáró szereplője legyen. A társaság vezetői - Vaszily Miklós vezérigazgató és Novák Péter általános vezérigazgató-helyettes - a cég fejlesztési terveiről számoltak be a június 2-ai sajtóbeszélgetésen. Vaszily kiemelte, hogy az Origo Zrt. a három képernyős stratégia megvalósításában látja a fejlődés kulcsát. A tavalyi, nehezebb év után, az idén már növekvő bevételt terveznek a cég vezetői. "A bevételeink növekedését a már folyamatban lévő és indulás előtt álló termékfejlesztésektől, a fókuszált üzletfejlesztéstől, illetve a kereskedelmi csapatunk megerősítésétől várjuk" - mondta Novák Péter.
2010-ben a fejlesztések egyaránt és arányosan érintik mind a tévé-, mind a webes, mind a mobilszegmenst. Ezek közül az adott területekért felelős szakemberek emeltek ki néhányat. A tavaly ősszel indult OzoneNetwork és LifeNetwork tévécsatornák 1,2 millió háztartásban váltak elérhetővé, és a kábelszolgáltatókkal jelenleg is folynak tárgyalások a további terjeszkedés lehetőségeiről. A valós idejű 3D-s megjelenítéssel készülő OzoneNetwork időjárási műsorok sikerrel mutatkoztak be a világ legnagyobb televíziós vásárán, a Las Vegas-i NAB Show-n. A saját gyártású műsorok súlya nő az elkövetkező hónapokban. Ezek közül az első a LifeNetworkön május végén, nagy érdeklődés mellett debütált életmód reality műsor, a 2030 - Ki öregszik hamarabb?, amely már teljes mértékben a három képernyős stratégiai koncepció alapján készült. A LifeNetwork csatorna valamennyi tematikus versenytársát maga mögé utasította a nézettségi versenyben a premier napján.
"Az elmúlt egy hónapban 253 ezer iWiW-felhasználó próbálta ki a műsor webes alkalmazását, közülük több mint hatezren jelentkeztek a műsorba is. Az iPhone-os és a más mobiltelefonokhoz készült alkalmazást pedig eddig több mint ötezren töltötték le" - számolt be az első eredményekről Koltai Péter tv- és termékmenedzsment igazgató.
Az Origo Zrt. egyik legsikeresebb szolgáltatása az iWiW közösségi oldal, amelynél tartalmi, funkcionális és megjelenésbeli változásokat is hoznak a következő hónapok. "Célunk, hogy olyan márkává tegyük az iWiW-et, amelyhez érzelmileg még inkább tudnak kötődni a felhasználók, kihasználva a lokális relevanciát" - hangsúlyozta Novák Péter. Hozzátette, hogy jelenleg a legtöbb figyelem az iWiW-re összpontosul, és kiemelt projektként kezelik. Az iWiW mobilra optimalizált változatára sem kell sokat várni, s a fejlesztők a közösségi oldal és a felhasználóivideo-tartalmak közzétételére szolgáló Videa portál összekapcsolásán is dolgoznak.
Az origo portál is jelentős mobilfejlesztésekre készül. Most zajlik a honlap iPadre, iPhone-ra és Androidra való optimalizációja. A közelmúltban befejeződött az archív tartalmak címkézése, az adatbázis segítségével 370 ezer cikk böngészhető és kereshető immár kulcsszavak segítségével is.
"Jelentős állomáshoz ért az origo a viselkedésalapú tartalomszolgáltatás megteremtésével. Az új hirdetés- és tartalom targetálási lehetőségekkel arra törekszünk, hogy az olvasó és a hirdető is a lehető legelégedettebb legyen azzal, amit kínálunk neki. Az olvasók számára érdeklődési körükbe tartozó tartalmakat tudunk ajánlani. A hirdetők pedig a kommunikációjukban hatékonyabban tudják elérni a célközönségüket. Az új hirdetési megoldás révén pontos demográfiai csoportokat, földrajzilag akár megyéket, illetve érdeklődési csoportokat tudnak holtszórás nélkül megszólítani" - fogalmazott Weyer Balázs, az origo főszerkesztője.
Bejelentette azt is, hogy a közeljövőben a vállalat blogszolgáltatást indít. A blog megfelel majd minden mai elvárásnak, másrészt több, a magyar piacon még nem elérhető funkciót is nyújt. Az iWiW-vel ugyancsak szorosan integrálják a szolgáltatást. A blog bevezetésével az Origo egyik célja az, hogy a közösségi tartalmakat az eddigieknél lényegesen hangsúlyosabban jelenítse meg a portfólióban.
Az Origo Zrt. célja, hogy piacvezető pozícióját kihasználva a digitalizálódó médiaipar élenjáró szereplője legyen. A társaság vezetői - Vaszily Miklós vezérigazgató és Novák Péter általános vezérigazgató-helyettes - a cég fejlesztési terveiről számoltak be a június 2-ai sajtóbeszélgetésen. Vaszily kiemelte, hogy az Origo Zrt. a három képernyős stratégia megvalósításában látja a fejlődés kulcsát. A tavalyi, nehezebb év után, az idén már növekvő bevételt terveznek a cég vezetői. "A bevételeink növekedését a már folyamatban lévő és indulás előtt álló termékfejlesztésektől, a fókuszált üzletfejlesztéstől, illetve a kereskedelmi csapatunk megerősítésétől várjuk" - mondta Novák Péter.
2010-ben a fejlesztések egyaránt és arányosan érintik mind a tévé-, mind a webes, mind a mobilszegmenst. Ezek közül az adott területekért felelős szakemberek emeltek ki néhányat. A tavaly ősszel indult OzoneNetwork és LifeNetwork tévécsatornák 1,2 millió háztartásban váltak elérhetővé, és a kábelszolgáltatókkal jelenleg is folynak tárgyalások a további terjeszkedés lehetőségeiről. A valós idejű 3D-s megjelenítéssel készülő OzoneNetwork időjárási műsorok sikerrel mutatkoztak be a világ legnagyobb televíziós vásárán, a Las Vegas-i NAB Show-n. A saját gyártású műsorok súlya nő az elkövetkező hónapokban. Ezek közül az első a LifeNetworkön május végén, nagy érdeklődés mellett debütált életmód reality műsor, a 2030 - Ki öregszik hamarabb?, amely már teljes mértékben a három képernyős stratégiai koncepció alapján készült. A LifeNetwork csatorna valamennyi tematikus versenytársát maga mögé utasította a nézettségi versenyben a premier napján.
"Az elmúlt egy hónapban 253 ezer iWiW-felhasználó próbálta ki a műsor webes alkalmazását, közülük több mint hatezren jelentkeztek a műsorba is. Az iPhone-os és a más mobiltelefonokhoz készült alkalmazást pedig eddig több mint ötezren töltötték le" - számolt be az első eredményekről Koltai Péter tv- és termékmenedzsment igazgató.
Az Origo Zrt. egyik legsikeresebb szolgáltatása az iWiW közösségi oldal, amelynél tartalmi, funkcionális és megjelenésbeli változásokat is hoznak a következő hónapok. "Célunk, hogy olyan márkává tegyük az iWiW-et, amelyhez érzelmileg még inkább tudnak kötődni a felhasználók, kihasználva a lokális relevanciát" - hangsúlyozta Novák Péter. Hozzátette, hogy jelenleg a legtöbb figyelem az iWiW-re összpontosul, és kiemelt projektként kezelik. Az iWiW mobilra optimalizált változatára sem kell sokat várni, s a fejlesztők a közösségi oldal és a felhasználóivideo-tartalmak közzétételére szolgáló Videa portál összekapcsolásán is dolgoznak.
Az origo portál is jelentős mobilfejlesztésekre készül. Most zajlik a honlap iPadre, iPhone-ra és Androidra való optimalizációja. A közelmúltban befejeződött az archív tartalmak címkézése, az adatbázis segítségével 370 ezer cikk böngészhető és kereshető immár kulcsszavak segítségével is.
"Jelentős állomáshoz ért az origo a viselkedésalapú tartalomszolgáltatás megteremtésével. Az új hirdetés- és tartalom targetálási lehetőségekkel arra törekszünk, hogy az olvasó és a hirdető is a lehető legelégedettebb legyen azzal, amit kínálunk neki. Az olvasók számára érdeklődési körükbe tartozó tartalmakat tudunk ajánlani. A hirdetők pedig a kommunikációjukban hatékonyabban tudják elérni a célközönségüket. Az új hirdetési megoldás révén pontos demográfiai csoportokat, földrajzilag akár megyéket, illetve érdeklődési csoportokat tudnak holtszórás nélkül megszólítani" - fogalmazott Weyer Balázs, az origo főszerkesztője.
Bejelentette azt is, hogy a közeljövőben a vállalat blogszolgáltatást indít. A blog megfelel majd minden mai elvárásnak, másrészt több, a magyar piacon még nem elérhető funkciót is nyújt. Az iWiW-vel ugyancsak szorosan integrálják a szolgáltatást. A blog bevezetésével az Origo egyik célja az, hogy a közösségi tartalmakat az eddigieknél lényegesen hangsúlyosabban jelenítse meg a portfólióban.