SG.hu
Beépült az eTarget az origoba
Az origo is belépett a kattintás-alapú (PPC - Pay Per Click) piaci szegmensbe, miután a vállalat portfoliójába tartozó origo, freemail, iWiW és videa.hu felületeire beépítette az eTarget kattintás alapú hirdetési rendszerét.
Magyarország legnépszerűbb portálja és immár a hazai tartalomhoz igazított kattintás alapú szöveges hirdetési piac vezetője közti megállapodásnak köszönhetően ezentúl a felhasználó akkor találkozik a hirdetésekkel, amikor az adott témára keres, vagy azzal kapcsolatos cikket olvas. A hirdetés folyamata így rendkívül gyorssá és rugalmassá válik, a hirdetők szinte másodpercek leforgása alatt, az asztaluk mellől indíthatják el, és módosíthatják online kampányukat. Meggyorsítja a hirdetők hirdetés-kihelyezését, és mivel kattintás alapú, a kis cégek is találhatnak költséghatékony és megfizethető megoldást.
"A piaci trendeket látva, komoly tárgyalássorozat után választottuk az eTarget PPC rendszerét, hiszen az online hirdetések területén jelenleg és várhatóan a jövőben is ez az ágazat nő a legdinamikusabban" - mondta el a lépéssel kapcsolatban Somogyi Péter Pál, az [origo] Zrt., médiaértékesítési igazgatója. "Az [origo] Zrt. az együttműködéssel komoly hirdetési bevétel potenciállal növekszik, valamint egy nagyon keresett eszközt tesz elérhetővé a hirdetői számára, így reményei szerint új, eddig még online portfoliójában nem hirdető ügyfelekkel is megismerteti szolgáltatásait."
Magyarország legnépszerűbb portálja és immár a hazai tartalomhoz igazított kattintás alapú szöveges hirdetési piac vezetője közti megállapodásnak köszönhetően ezentúl a felhasználó akkor találkozik a hirdetésekkel, amikor az adott témára keres, vagy azzal kapcsolatos cikket olvas. A hirdetés folyamata így rendkívül gyorssá és rugalmassá válik, a hirdetők szinte másodpercek leforgása alatt, az asztaluk mellől indíthatják el, és módosíthatják online kampányukat. Meggyorsítja a hirdetők hirdetés-kihelyezését, és mivel kattintás alapú, a kis cégek is találhatnak költséghatékony és megfizethető megoldást.
"A piaci trendeket látva, komoly tárgyalássorozat után választottuk az eTarget PPC rendszerét, hiszen az online hirdetések területén jelenleg és várhatóan a jövőben is ez az ágazat nő a legdinamikusabban" - mondta el a lépéssel kapcsolatban Somogyi Péter Pál, az [origo] Zrt., médiaértékesítési igazgatója. "Az [origo] Zrt. az együttműködéssel komoly hirdetési bevétel potenciállal növekszik, valamint egy nagyon keresett eszközt tesz elérhetővé a hirdetői számára, így reményei szerint új, eddig még online portfoliójában nem hirdető ügyfelekkel is megismerteti szolgáltatásait."