SG.hu
A Samsung fellép a pixelhibák ellen
Az LCD monitorokon és a hordozható számítógépek kijelzőjén időnként előfordulnak pixelhibák, melyek a technológia jelenlegi állása szerint teljesen nem szüntethetők meg.
A jelenlegi és a reménybeli ügyfelek nagy része súlyos problémaként éli meg, ha pixelhibával találkozik. Több felhasználó - a fórumok tanúsága szerint - úgy érzi, hogy akár egyetlen pixelhiba is lenullázza a notebook értékét. Sajnos ez a probléma nem csak a felhasználóknak, de a gyártóknak, a disztribútoroknak és a kiskereskedőknek is gondot okoz. Az értékesítési láncban dolgozók naponta találkoznak a problémával, amikor a vásárló nem veszi át a notebookot, vagy dühösen visszahozza és cserét követel. A legnagyobb gond ilyen esetekben, hogy a kiskereskedő azért nem tud cserélni, mert a disztribútor vagy a szakszerviz nem veszi tőle vissza az eszközt, a gyártó pedig mossa kezeit, hiszen a technológia ismert hibáira felhívta a figyelmet, a hiba pedig általában a megjelölt tűréshatáron belül van.
A Samsung álláspontja szerint a vásárló jogosan vár a pénzéért cserébe abszolút hibátlan készüléket, ám a gyártók - a technológiából adódóan - kénytelenek tűréshatárral dolgozni a Class II szabvány irányadása mellett. Ha egy márkának valóban fontos, hogy az ügyfél ne remegő kézzel nyissa ki a dobozt, vagy ne érezze úgy, hogy minden kockázatot ő visel, akkor neki kell vállalnia a rizikót. Ezért a Samsung a legkisebb pixelhiba, akár alpixelhiba esetében is 3 napon belül kicseréli a hibás terméket.
A jelenlegi és a reménybeli ügyfelek nagy része súlyos problémaként éli meg, ha pixelhibával találkozik. Több felhasználó - a fórumok tanúsága szerint - úgy érzi, hogy akár egyetlen pixelhiba is lenullázza a notebook értékét. Sajnos ez a probléma nem csak a felhasználóknak, de a gyártóknak, a disztribútoroknak és a kiskereskedőknek is gondot okoz. Az értékesítési láncban dolgozók naponta találkoznak a problémával, amikor a vásárló nem veszi át a notebookot, vagy dühösen visszahozza és cserét követel. A legnagyobb gond ilyen esetekben, hogy a kiskereskedő azért nem tud cserélni, mert a disztribútor vagy a szakszerviz nem veszi tőle vissza az eszközt, a gyártó pedig mossa kezeit, hiszen a technológia ismert hibáira felhívta a figyelmet, a hiba pedig általában a megjelölt tűréshatáron belül van.
A Samsung álláspontja szerint a vásárló jogosan vár a pénzéért cserébe abszolút hibátlan készüléket, ám a gyártók - a technológiából adódóan - kénytelenek tűréshatárral dolgozni a Class II szabvány irányadása mellett. Ha egy márkának valóban fontos, hogy az ügyfél ne remegő kézzel nyissa ki a dobozt, vagy ne érezze úgy, hogy minden kockázatot ő visel, akkor neki kell vállalnia a rizikót. Ezért a Samsung a legkisebb pixelhiba, akár alpixelhiba esetében is 3 napon belül kicseréli a hibás terméket.