MTI
Ritkábban küldik vissza az interneten vásárolt termékeket
A brit vásárlók ritkábban küldik vissza az interneten vásárolt termékeket, mint azokat, amelyeket személyesen az üzletekben választottak ki - derül ki egy friss felmérésből.
Az adatok szerint az online vásárlók több mint 60 százalékánál kevésbé valószínű, hogy az interneten keresztül vásárolt terméket, visszaküldené a webes áruháznak, jóllehet erre a hagyományostól eltérően hét napig van lehetőség. Az internetes vállalkozásokért is felelős brit szaktárca felmérésében résztvevők 13 százaléka ismerte el, hogy nincs tisztában a fogyatókat internetes vásárláskor megillető jogokkal.
"Az európai országok közül Nagy-Britanniában van a legtöbb online vásárló, ezért mindannyiunk számára fontos lenne tudni, hogy a neten beszerzett termékek többségét hét napon belül kifogások nélkül lehet visszaküldeni" - mondta Kevin Brennan fogyasztóvédelmi miniszter, hozzátéve, hogy szeretnék, ha a vásárlók magabiztosak lennének és kiállnának az őket megillető jogokért.
Az adatok szerint az online vásárlók több mint 60 százalékánál kevésbé valószínű, hogy az interneten keresztül vásárolt terméket, visszaküldené a webes áruháznak, jóllehet erre a hagyományostól eltérően hét napig van lehetőség. Az internetes vállalkozásokért is felelős brit szaktárca felmérésében résztvevők 13 százaléka ismerte el, hogy nincs tisztában a fogyatókat internetes vásárláskor megillető jogokkal.
"Az európai országok közül Nagy-Britanniában van a legtöbb online vásárló, ezért mindannyiunk számára fontos lenne tudni, hogy a neten beszerzett termékek többségét hét napon belül kifogások nélkül lehet visszaküldeni" - mondta Kevin Brennan fogyasztóvédelmi miniszter, hozzátéve, hogy szeretnék, ha a vásárlók magabiztosak lennének és kiállnának az őket megillető jogokért.