SG.hu
Twitteren is kommunikál az Auchan
Bővült az Auchan árösszehasonlító oldalán elérhető szolgáltatások köre, közösségi funkciók is elérhetők, könnyebb lesz a keresés és kényelmesebb a website használata.
A www.hiperarak.hu weboldal 4 áruházlánc (Auchan, Tesco, Cora, Interspar), árainak összehasonlítására szolgál 600 termék vizsgálata alapján. A felmérést minden hónap azonos időszakában, alkalmanként más-más budapesti vagy Budapest-környéki Auchan, Tesco, Cora és Interspar áruházban végzi a HMSM Consulting. A felmérés feltétele, hogy az egymással összevethető méretű áruházak nagyjából azonos körzetben legyenek.
Januártól az Auchan szélesebb tartalmat nyújt a honlapra látogatóknak, így - tartalomszolgáltatókkal megállapodva - hozzáférhetővé tesz más honlapokon megjelent ár-összehasonlításokat, rendelkezésre bocsát saját és külső statisztikákat, elemzéseket, továbbá a szezonális termékek összehasonlításával bővíti a szolgáltatások körét. Egyszerűsödik a weboldal struktúrája is, miközben az érdeklődők ellátogathatnak a cég blogjára, ahol véleményt is cserélhetnek egymással, de a Twittert is felvették a használt csatornák közé. Ezen felül a honlap automatikus hírlevelet küld az erre feliratkozóknak, illetve a legfontosabb újdonságok követhetővé válnak a Hiperárak Twitter oldalán is.
"Az indulás óta eltelt 4 hónapban több tízezer látogatót regisztráltunk a honlapon, amely sokaknak mára rendszeres tájékozódási, információ-szerzési forrássá vált. Az új szolgáltatásokkal, szélesebb tartalommal és könnyebb használattal szeretnénk még több látogatót vonzani a honlapra, és arra törekszünk, hogy az információ-források bővítésével még objektívebb képet tudjunk adni az érdeklődőknek." - mondta Jean-Paul Filliat az Auchan vezérigazgatója a fejlesztésekről.
A www.hiperarak.hu weboldal 4 áruházlánc (Auchan, Tesco, Cora, Interspar), árainak összehasonlítására szolgál 600 termék vizsgálata alapján. A felmérést minden hónap azonos időszakában, alkalmanként más-más budapesti vagy Budapest-környéki Auchan, Tesco, Cora és Interspar áruházban végzi a HMSM Consulting. A felmérés feltétele, hogy az egymással összevethető méretű áruházak nagyjából azonos körzetben legyenek.
Januártól az Auchan szélesebb tartalmat nyújt a honlapra látogatóknak, így - tartalomszolgáltatókkal megállapodva - hozzáférhetővé tesz más honlapokon megjelent ár-összehasonlításokat, rendelkezésre bocsát saját és külső statisztikákat, elemzéseket, továbbá a szezonális termékek összehasonlításával bővíti a szolgáltatások körét. Egyszerűsödik a weboldal struktúrája is, miközben az érdeklődők ellátogathatnak a cég blogjára, ahol véleményt is cserélhetnek egymással, de a Twittert is felvették a használt csatornák közé. Ezen felül a honlap automatikus hírlevelet küld az erre feliratkozóknak, illetve a legfontosabb újdonságok követhetővé válnak a Hiperárak Twitter oldalán is.
"Az indulás óta eltelt 4 hónapban több tízezer látogatót regisztráltunk a honlapon, amely sokaknak mára rendszeres tájékozódási, információ-szerzési forrássá vált. Az új szolgáltatásokkal, szélesebb tartalommal és könnyebb használattal szeretnénk még több látogatót vonzani a honlapra, és arra törekszünk, hogy az információ-források bővítésével még objektívebb képet tudjunk adni az érdeklődőknek." - mondta Jean-Paul Filliat az Auchan vezérigazgatója a fejlesztésekről.