MTI
A gyenge font vonzza az európai online vásárlókat
A gyenge font és nagy év végi leárazás tömegével vonzza az európai vásárlókat a brit bevásárló portálokra.
Az online utalásokat lebonyolító Moneybookers cég becslése szerint a francia interneten vásárlók 30 százaléka, a németeknek 22 százaléka, a lengyeleknek 22 százaléka vásárol brit internetes áruházban. A Moneybookers számításai szerint az euróövezet országainak polgárai 48 fontot tudnak megtakarítani például egy iPod zenelejátszón, és mintegy 62 fontot egy márkás napszemüvegen, ha azt brit webáruházban veszik.
Általában véve is egyre népszerűbb az online vásárlás Európában: az európaiak 44 százaléka rendelt árút külföldi honlapokról, a sort Németország vezeti 53 százalékkal, majd Nagy-Britannia és Franciaország következik 45, illetve 43 százalékos részaránnyal.
Az online utalásokat lebonyolító Moneybookers cég becslése szerint a francia interneten vásárlók 30 százaléka, a németeknek 22 százaléka, a lengyeleknek 22 százaléka vásárol brit internetes áruházban. A Moneybookers számításai szerint az euróövezet országainak polgárai 48 fontot tudnak megtakarítani például egy iPod zenelejátszón, és mintegy 62 fontot egy márkás napszemüvegen, ha azt brit webáruházban veszik.
Általában véve is egyre népszerűbb az online vásárlás Európában: az európaiak 44 százaléka rendelt árút külföldi honlapokról, a sort Németország vezeti 53 százalékkal, majd Nagy-Britannia és Franciaország következik 45, illetve 43 százalékos részaránnyal.