Napi Online
Kelendőek az érintőképernyős Samsung-mobilok
A Samsung bejelentette, hogy idén várhatóan túl fogja teljesíteni 200 millió darabos értékesítési tervét. A siker jelentős részben az érintőképernyős mobiltelefonok iránti kereslet ugrásszerű erősödésének köszönhető.
A Samsung, amely a világ második legnagyobb mobiltelefon-gyártója a Nokia után, 40 millió teljesen érintőképernyős készüléket adott el a január-novemberi időszakban, szemben a 2008 első 11 hónapjában értékesített 10 millióval, azaz négyszeresére ugrott ezek forgalma. Az ilyen zsebtelefonok a teljes forgalom 20 százalékát adják - tavaly még csak öt százalék volt ez az arány. A vállalat tovább akar nyomulni az érintőképernyős mobilok piacán, olyan új készülékek bemutatására készül, amelyeket a helyi piacok igényeihez igazodva fejlesztettek ki. Azt nem árulták el, mennyire léphetik túl az idei értékesítési tervet.
A Samsung, amely a világ második legnagyobb mobiltelefon-gyártója a Nokia után, 40 millió teljesen érintőképernyős készüléket adott el a január-novemberi időszakban, szemben a 2008 első 11 hónapjában értékesített 10 millióval, azaz négyszeresére ugrott ezek forgalma. Az ilyen zsebtelefonok a teljes forgalom 20 százalékát adják - tavaly még csak öt százalék volt ez az arány. A vállalat tovább akar nyomulni az érintőképernyős mobilok piacán, olyan új készülékek bemutatására készül, amelyeket a helyi piacok igényeihez igazodva fejlesztettek ki. Azt nem árulták el, mennyire léphetik túl az idei értékesítési tervet.