SG.hu

Mindent megtesz a Note 7-ügy kármentése érdekében a Samsung

A mindössze néhány tucat eset ellenére a cég a biztonságot tartja szem előtt.

A hónap elején megelőző intézkedésként a Samsung leállította a Galaxy Note 7 eladását és készülékcsere programot hirdetett. Közleményük szerint igyekeznek mindent megtenni vásárlóik érdekében, ennek érdekében az Európában már üzembe helyezett készülékekre üzenetet küldtek, amelyben kikapcsolásra kérték a felhasználókat és hogy vigyék azt vissza a vásárlás helyére.

"Az összes európai Samsung.com weboldalunkon közzétettünk egy egyértelmű útmutatót, direkt e-mail üzeneteket küldtünk a felhasználóknak és frissítettük a releváns közösségi média felületeinket. Szállítóinkkal és viszonteladó partnereinkkel együtt keményen dolgozunk azon, hogy felhasználóink szeptember 19-től, hétfőtől a már meglévő készüléküket új Galaxy Note7-re cserélhessék. Európa-szerte kapcsolatba léptünk és együttműködünk a releváns szabályozó hatóságokkal és szervezetekkel annak érdekében, hogy a részvényeseinket informálhassuk a legfrissebb terveinkről és üzeneteinkről."

"Éjjel-nappal együtt dolgozunk a beszállítóinkkal, hogy biztosítsuk a legmagasabb minőségű gyártási folyamatot, és garantálhassuk a minőségbiztosítási elvek betartását. Az alapos vizsgálatoknak köszönhetően biztosak vagyunk abban, hogy a hamarosan Európába érkező cserekészülékekben az akkumulátor hibáját teljes egészében kiküszöböltük. Minden Note7 készülék csomagolását fekete négyzettel címkézünk fel, amely egyértelműen jelöli majd, hogy a készülék már az új gyártásból származik. Ez egyfajta biztosítékot jelent majd a felhasználóinknak, hogy a lehető legújabb technológiát kapják kézhez." - írják.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!