Gyurkity Péter
Megállapodott a Time Warner és a YouTube
Újabb nagy névvel bővült a napokban a népszerű videómegosztó portál partnereinek listája, ezúttal a Time Warner írt alá megállapodást a rövidebb tartalmak és promóciós anyagok közléséről.
A Time Warner közleményében arról olvashatunk, hogy a megállapodás eredményeként hamarosan felbukkannak majd a cég által kezelt tartalmak, pontosabban azok előzetesei, valamint rövidebb részletei a YouTube oldalán, illetve a beágyazott lejátszókon keresztül a Google bármely egyéb portálján.
A cég már jó ideje együttműködik a Google leányával, hiszen az HBO is a Time Warner birodalom részeként működik, a prémium csatorna pedig már jó ideje közli saját anyagait az erre elkülönített lapokon. Példaként említik az olyan alkotásokat, mint a True Blood és az Entourage, a mostani megállapodás kapcsán pedig televíziós és mozis tartalmak széles tárházával bővülhet a portál, a CNN által készített beszámolóktól kezdve a Cartoon Network és az Adult Swim, valamint a TNT csatorna jeles produktumain át a Warner Bros. gyűjteményében megtalálható filmekig. Itt eleinte nem a teljes tartalmakat teszik majd elérhetővé, hanem azok előzeteseit, valamint az erre alkalmasnak tartott rövidebb bejátszásokat.
A partneri kapcsolat természetesen a reklámopciók tisztázását is jelenti, hiszen a bevétel növelése mindkét fél célja. Az egyes tartalmak előtt és azok lejátszása közben sugárzott hirdetések kivétel nélkül a Warner Bros. Entertainment és a Turner Broadcasting System tárházából kerülnek majd ki, ám a bevételeken osztoznak majd az újdonsült szövetségesek. A YouTube oldalain ezen felül megjelenhetnek a Time Warner által készített és támogatott promóciós anyagok és reklámkampányok, amelyek szintén a cég által kezelt tartalmakat hivatottak népszerűsíteni.
A YouTube egymás után cserkészi be a szórakoztatóipari óriásokat, a Time Warner olyan nevekhez csatlakozik most, mint a Sony, az MGM, illetve a Walt Disney érdekeltségébe tartozó ABC csatorna - meglátjuk, mire mennek a kibővült kínálattal.
A Time Warner közleményében arról olvashatunk, hogy a megállapodás eredményeként hamarosan felbukkannak majd a cég által kezelt tartalmak, pontosabban azok előzetesei, valamint rövidebb részletei a YouTube oldalán, illetve a beágyazott lejátszókon keresztül a Google bármely egyéb portálján.
A cég már jó ideje együttműködik a Google leányával, hiszen az HBO is a Time Warner birodalom részeként működik, a prémium csatorna pedig már jó ideje közli saját anyagait az erre elkülönített lapokon. Példaként említik az olyan alkotásokat, mint a True Blood és az Entourage, a mostani megállapodás kapcsán pedig televíziós és mozis tartalmak széles tárházával bővülhet a portál, a CNN által készített beszámolóktól kezdve a Cartoon Network és az Adult Swim, valamint a TNT csatorna jeles produktumain át a Warner Bros. gyűjteményében megtalálható filmekig. Itt eleinte nem a teljes tartalmakat teszik majd elérhetővé, hanem azok előzeteseit, valamint az erre alkalmasnak tartott rövidebb bejátszásokat.
A partneri kapcsolat természetesen a reklámopciók tisztázását is jelenti, hiszen a bevétel növelése mindkét fél célja. Az egyes tartalmak előtt és azok lejátszása közben sugárzott hirdetések kivétel nélkül a Warner Bros. Entertainment és a Turner Broadcasting System tárházából kerülnek majd ki, ám a bevételeken osztoznak majd az újdonsült szövetségesek. A YouTube oldalain ezen felül megjelenhetnek a Time Warner által készített és támogatott promóciós anyagok és reklámkampányok, amelyek szintén a cég által kezelt tartalmakat hivatottak népszerűsíteni.
A YouTube egymás után cserkészi be a szórakoztatóipari óriásokat, a Time Warner olyan nevekhez csatlakozik most, mint a Sony, az MGM, illetve a Walt Disney érdekeltségébe tartozó ABC csatorna - meglátjuk, mire mennek a kibővült kínálattal.