Gyurkity Péter
Levelezőszolgáltatást indít a MySpace
Nyilván kissé megkopott nívóját igyekszik fényesíteni a közösségi portál, amely méretes felhasználói táborára támaszkodva az egyik legfontosabb ingyenes email-szolgáltatóvá válhat.
A hírről a paidContent számolt be, kihangsúlyozva, hogy az új szolgáltatást szép lassan, fokozatosan vezetik be a meglévő felhasználók számára, igyekezvén elkerülni a nagyobb fennakadásokat, malőröket. A portál célja, hogy a saját oldalt kialakító internetezők saját megoldásukat vegyék igénybe, ezzel is még jobban odaláncolva őket a platformhoz, megakadályozva a közösség további erodálódását.
Érdekesség, hogy a szolgáltatáson dolgozó fejlesztők között számos olyan szakembert találunk, akik korábban a Microsoft Hotmail platformjának kialakításából vették ki részüket - most pedig éppen a Hotmail az, amelynek felhasználóit szeretnék elcsábítani. Azt egyelőre nem tudni, hogy pontosan milyen fázisok mentén teszik majd elérhetővé a megoldást az összes felhasználó számára, illetve, hogy az Egyesült Államokon kívül is igénybe vehetik-e majd azt, ám ez utóbbi valószínűnek tűnik, hiszen a mintegy 70 millió amerikai regisztrált tagot további 60 millió egészíti ki a világ minden tájáról, így hiba lenne kihagyni ezt a lehetőséget.
A fejlesztői csapat egyik fontos tagja, maga a termékmenedzsmentért felelős igazgató, saját MySpace oldalán tette közzé felhívását, hogy a tagok küldjenek számára egyszerű, letisztult üzeneteket, amelyeket majd képek készítésére használhat fel - ezzel gyakorlatilag megerősítette a fejlesztésről szóló hírt. Az első újabb tesztelőket most csütörtökön hívták meg, arról azonban nem szól a fáma, hogy ezt követően milyen gyorsan és milyen számok mentén csatlakozhatnak majd a többiek.
Meglátjuk, a MySpace mennyiben tudja magához láncolni a tagokat az új szolgáltatással. A cég vezetői azt remélik, hogy a fiatalabb korosztályokat könnyebben rávehetik a váltásra, ám nyilván erre sem lehet mérget venni.
A hírről a paidContent számolt be, kihangsúlyozva, hogy az új szolgáltatást szép lassan, fokozatosan vezetik be a meglévő felhasználók számára, igyekezvén elkerülni a nagyobb fennakadásokat, malőröket. A portál célja, hogy a saját oldalt kialakító internetezők saját megoldásukat vegyék igénybe, ezzel is még jobban odaláncolva őket a platformhoz, megakadályozva a közösség további erodálódását.
Érdekesség, hogy a szolgáltatáson dolgozó fejlesztők között számos olyan szakembert találunk, akik korábban a Microsoft Hotmail platformjának kialakításából vették ki részüket - most pedig éppen a Hotmail az, amelynek felhasználóit szeretnék elcsábítani. Azt egyelőre nem tudni, hogy pontosan milyen fázisok mentén teszik majd elérhetővé a megoldást az összes felhasználó számára, illetve, hogy az Egyesült Államokon kívül is igénybe vehetik-e majd azt, ám ez utóbbi valószínűnek tűnik, hiszen a mintegy 70 millió amerikai regisztrált tagot további 60 millió egészíti ki a világ minden tájáról, így hiba lenne kihagyni ezt a lehetőséget.
A fejlesztői csapat egyik fontos tagja, maga a termékmenedzsmentért felelős igazgató, saját MySpace oldalán tette közzé felhívását, hogy a tagok küldjenek számára egyszerű, letisztult üzeneteket, amelyeket majd képek készítésére használhat fel - ezzel gyakorlatilag megerősítette a fejlesztésről szóló hírt. Az első újabb tesztelőket most csütörtökön hívták meg, arról azonban nem szól a fáma, hogy ezt követően milyen gyorsan és milyen számok mentén csatlakozhatnak majd a többiek.
Meglátjuk, a MySpace mennyiben tudja magához láncolni a tagokat az új szolgáltatással. A cég vezetői azt remélik, hogy a fiatalabb korosztályokat könnyebben rávehetik a váltásra, ám nyilván erre sem lehet mérget venni.