Napi Online
LCD kijelzős árcímkék a boltok polcain
A bolton belüli marketing erősödését szolgálhatják a Magyarországon a napokban megjelenő új fejlesztésű, számítógép-vezérlésű bolti eszközök, az intelligens mérlegek és az LCD kijelzős polccímkék.
Előnyük lehet, hogy az információkat frissen és helyben közlik a vásárlókkal az üzlet területén, ahol felmérések szerint a fogyasztói döntések jelentős része születik. A mérlegek központilag irányítottak, a bolthálózat minden egységében azonos, de akár boltonként eltérő marketinginformációkat is megjeleníthetnek. Az áru súlya mellett kijelezhetik például, hogy az adott termékből vásárolt mennyiség hány kalóriát tartalmaz, van-e benne szója vagy más anyag, ami egyeseknél allergiát okozhat.
Az LCD kijelzős polccímkék túl azon, hogy az adott termékről informálják a leendő vevőt, akciókra, kiegészítő termékekre is felhívhatják a figyelmet. A forgalmazó szerint a termék főként a nagyobb, több bolttal üzemelő kereskedelmi láncok számára lehet ideális. Teszt jellegű hazai bevezetésük várhatóan még júniusban megkezdődik.
Előnyük lehet, hogy az információkat frissen és helyben közlik a vásárlókkal az üzlet területén, ahol felmérések szerint a fogyasztói döntések jelentős része születik. A mérlegek központilag irányítottak, a bolthálózat minden egységében azonos, de akár boltonként eltérő marketinginformációkat is megjeleníthetnek. Az áru súlya mellett kijelezhetik például, hogy az adott termékből vásárolt mennyiség hány kalóriát tartalmaz, van-e benne szója vagy más anyag, ami egyeseknél allergiát okozhat.
Az LCD kijelzős polccímkék túl azon, hogy az adott termékről informálják a leendő vevőt, akciókra, kiegészítő termékekre is felhívhatják a figyelmet. A forgalmazó szerint a termék főként a nagyobb, több bolttal üzemelő kereskedelmi láncok számára lehet ideális. Teszt jellegű hazai bevezetésük várhatóan még júniusban megkezdődik.