MTI
Diploma a közösségi portálokból
Master fokozatú diplomát kínál hallgatóinak a Birminghami Egyetem a közösségi portálokról szóló tanulmányokból. Az egyéves képzés 4400 fontjába (másfél millió forintjába) kerül a diákoknak.
A társadalmi média szak a közösségi oldalakról szóló tanulmányok mellett a blogok létrehozására és a podcastingra, vagyis a hanganyagok interneten való közlésére is megtanítja a hallgatókat - írja a The Daily Telegraph című brit napilap. A Birminghami Egyetem kommunikációs és marketingeszközként foglalkozik a közösségi hálózatokkal.
Az intézmény - stílszerűen - az internetes honlapjára feltöltött felvételen hirdette meg a jövőre induló kurzust. John Hickman, a képzés szervezője elmondta: kedvező visszajelzések érkeztek a lehetséges diákok köréből. "Nem csodabogarak és a kockafejek számára hirdetjük meg a kurzust, az itt tanított dolgok sok ember számára elérhetők lesznek. A képzés során átvesszük, hogy mihez kezdhetnek az emberek a Twitterhez és a Facebookhoz hasonló oldalakon, és hogy miként használhatják ezeket kommunikációs és marketing célokra" - mondta Hickman.
A kurzus iránt már most jelentős az érdeklődés, elsősorban olyan diákokra számítanak, akik az újságírás és a PR területén akarnak elhelyezkedni. Hickman szerint a téma lehetőséget ad a kutatásokra és a tudományos tevékenységre, e két tényező meghatározó szerepet játszott abban, hogy master képzésként lehetett meghirdetni a szakirányt. "A téma lényeges, és igencsak tudományos. Ez egy új képzés, de jelentősége megkérdőjelezhetetlen" - mondta Hickman. A gyors népszerűség ellenére diákok bírálták a szerintük túl egyszerű kurzust. "Valójában az emberek már mindent tudnak erről a témáról. Úgy gondolom, ez az egyetemi források elpocsékolása" - mondta az egyik hallgató.
A társadalmi média szak a közösségi oldalakról szóló tanulmányok mellett a blogok létrehozására és a podcastingra, vagyis a hanganyagok interneten való közlésére is megtanítja a hallgatókat - írja a The Daily Telegraph című brit napilap. A Birminghami Egyetem kommunikációs és marketingeszközként foglalkozik a közösségi hálózatokkal.
Az intézmény - stílszerűen - az internetes honlapjára feltöltött felvételen hirdette meg a jövőre induló kurzust. John Hickman, a képzés szervezője elmondta: kedvező visszajelzések érkeztek a lehetséges diákok köréből. "Nem csodabogarak és a kockafejek számára hirdetjük meg a kurzust, az itt tanított dolgok sok ember számára elérhetők lesznek. A képzés során átvesszük, hogy mihez kezdhetnek az emberek a Twitterhez és a Facebookhoz hasonló oldalakon, és hogy miként használhatják ezeket kommunikációs és marketing célokra" - mondta Hickman.
A kurzus iránt már most jelentős az érdeklődés, elsősorban olyan diákokra számítanak, akik az újságírás és a PR területén akarnak elhelyezkedni. Hickman szerint a téma lehetőséget ad a kutatásokra és a tudományos tevékenységre, e két tényező meghatározó szerepet játszott abban, hogy master képzésként lehetett meghirdetni a szakirányt. "A téma lényeges, és igencsak tudományos. Ez egy új képzés, de jelentősége megkérdőjelezhetetlen" - mondta Hickman. A gyors népszerűség ellenére diákok bírálták a szerintük túl egyszerű kurzust. "Valójában az emberek már mindent tudnak erről a témáról. Úgy gondolom, ez az egyetemi források elpocsékolása" - mondta az egyik hallgató.