SG.hu
Fortune: a Xerox a legelismertebb IT-cég
A Xerox a világ legelismertebb informatikai vállalata, áll a Fortune magazin márciusban közölt éves rendes felmérésében. A Xerox a tavalyi negyedik helyről lépett elő az iparági rangsor első helyére.
A Hay Group vezetőtanácsadó cég által összeállított kérdőívben vezetőket, igazgatókat és elemezőket kértek meg arra, hogy 1400 vállalatot értékeljenek olyan kritériumok alapján, mint az innováció, a beruházási érték vagy a nemzetközi versenyképesség. A Xerox kategóriájában az első helyen végzett, amit többek között a vállalati vagyon hasznosításával, a vállalatvezetés színvonalával és társadalmi felelősségvállalási tevékenységével érdemelt ki.
"A Xerox elismertsége ugyanolyan fontos számunkra, mint munkatársaink, a márka és innovációs tevékenységünk, ami tőkénk legértékesebb részét adja. Ugyanúgy befektetéseket igényel, gondozni kell, és minden egyes Xerox-dolgozó hozzáállása befolyásolja a piacon rólunk alkotott képet" - mondta Anne Mulcahy, a Xerox elnök-vezérigazgatója. "Az üzleti világ ilyen szintű támogatása és elismerése rendkívüli büszkeséggel tölt el bennünket, és bizonyítja régre visszanyúló hagyományainkat a szolgáltatások színvonala és a kiváló technológia terén, valamint elkötelezettségünket alkalmazottaink és munkahelyi környezetük, illetve lakóközösségeik iránt. Ez a számunkra fontos elismerés még inkább rákényszerít minket arra, hogy odafigyeljünk, milyen üzeneteket közvetítünk a véleményformálók felé" - tette hozzá Mulcahy.
“Bármely cég, amely az elmúlt 75 év legrosszabb gazdasági időszakában kiváló teljesítményt nyújt, és képes fenntartani hírnevét, nagyobb elismerést érdemel, mint a konjunktúra idején legjobban teljesítő. Az elismerés ilyenkor még nagyobb értékkel bír, különösképp, hogy egy ilyen gazdasági zűrzavarban a hírnév még ingatagabb, mint bármikor máskor" - fejtette ki Geoff Colvin, a Fortune rangidős szerkesztője a felmérés felvezetőjében.
A Hay Group vezetőtanácsadó cég által összeállított kérdőívben vezetőket, igazgatókat és elemezőket kértek meg arra, hogy 1400 vállalatot értékeljenek olyan kritériumok alapján, mint az innováció, a beruházási érték vagy a nemzetközi versenyképesség. A Xerox kategóriájában az első helyen végzett, amit többek között a vállalati vagyon hasznosításával, a vállalatvezetés színvonalával és társadalmi felelősségvállalási tevékenységével érdemelt ki.
"A Xerox elismertsége ugyanolyan fontos számunkra, mint munkatársaink, a márka és innovációs tevékenységünk, ami tőkénk legértékesebb részét adja. Ugyanúgy befektetéseket igényel, gondozni kell, és minden egyes Xerox-dolgozó hozzáállása befolyásolja a piacon rólunk alkotott képet" - mondta Anne Mulcahy, a Xerox elnök-vezérigazgatója. "Az üzleti világ ilyen szintű támogatása és elismerése rendkívüli büszkeséggel tölt el bennünket, és bizonyítja régre visszanyúló hagyományainkat a szolgáltatások színvonala és a kiváló technológia terén, valamint elkötelezettségünket alkalmazottaink és munkahelyi környezetük, illetve lakóközösségeik iránt. Ez a számunkra fontos elismerés még inkább rákényszerít minket arra, hogy odafigyeljünk, milyen üzeneteket közvetítünk a véleményformálók felé" - tette hozzá Mulcahy.
“Bármely cég, amely az elmúlt 75 év legrosszabb gazdasági időszakában kiváló teljesítményt nyújt, és képes fenntartani hírnevét, nagyobb elismerést érdemel, mint a konjunktúra idején legjobban teljesítő. Az elismerés ilyenkor még nagyobb értékkel bír, különösképp, hogy egy ilyen gazdasági zűrzavarban a hírnév még ingatagabb, mint bármikor máskor" - fejtette ki Geoff Colvin, a Fortune rangidős szerkesztője a felmérés felvezetőjében.