SG.hu

Mobilról is befizethetők lesznek a csekkek

Február 27-én új megoldással, a Mobil Sárga Csekk funkcióval bővül a Pannon, a T-Mobile, az FHB Kereskedelmi Bank és az MPP által közösen kifejlesztett, a két mobilszolgáltatónál megrendelhető MobilFizetés szolgáltatás. A szolgáltatás segítségével könnyen és gyorsan, mobiltelefonnal fizethetők be a közüzemi számlák, az azokhoz megküldött csekkek.

A csekkek a szolgáltatásra szerződött ügyfelek számára biztosított dinamikus SIM kártyára telepített MobilFizetés alkalmazással, az ügyfél MobilFizetés bankszámlájának terhére egyszerűen és biztonságosan fizethetők be. A telefonkészülék szolgáltatótól függően Pannon/ T-Mobile menüpontjában a MobilFizetés > CsekkFizetés/ SárgaCsekk menüpontot választva megadhatóak a fizetendő sárga csekken feltüntetett adatok (a kedvezményezett neve, számlaszáma, a fizetendő összeg és a közlemény). A fizetés teljesen biztonságos, hiszen a csekk befizetéséhez a MobilFizetésben megszokott módon az mSzámla kiválasztása és a hozzá tartozó, az ügyfél által ismert mKód megadása szükséges.

Egyszerűbbé teszi a tranzakciókat, hogy az ügyfelek a gyakran használt adatokat előre elmenthetik telefonjukban, így rendszeres befizetés esetén például csak az aktuális számlaösszeget kell beírniuk. A korábban elmentett adatok tetszőlegesen módosíthatók, törölhetők, használatukkal így még több időt lehet spórolni. A mobilos csekkfizetést a MobilFizetésre szerződött T-Mobile és Pannon ügyfelek MobilFizetés bankszámlájuk terhére vehetik igénybe.

A Mobil Sárga Csekk és a MobilFizetés szolgáltatás mindenkori banki díjszabásáról az FHB Bank vonatkozó Hirdetménye ad tájékoztatást. A szolgáltatás használata során küldött SMS-ek díja 20 Ft/SMS. További információk a 06 40 200 115-ös telefonszámon hívható MobilFizetés ügyfélszolgálaton, valamint telekommunikációs témát érintően a mobilszolgáltatók ügyfélszolgálatán érhetők el (T-Mobile: 1430, 06-1 265 9210, Pannon: 1220).

A MobilFizetés szolgáltatás a Pannon és a T-Mobile előfizetői számára - a szolgáltatás keretében nyitott bankszámla, valamint az ahhoz opcionálisan kapcsolódó hitelkeret terhére - különböző pénzügyi műveletek mobiltelefonos intézését, illetve szolgáltatások és termékek megvásárlását teszi lehetővé. A MobilFizetés elfogadóhelyeinek száma, a kifizethető termékek és szolgáltatások köre folyamatosan bővül, amelyről a szolgáltatók és a MobilFizetést elfogadó Partnerek rendszeresen tájékoztatják az ügyfeleket.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • ocsieu #2
    Arra vagyok még kíváncsi, hogy a kedves hazai mobilszolgáltatók mikor engedélyezik majd, hogy bizonyos oldalak ingyenesen elérhetőek legyenek... Vitamaxom ppo.hu val szoktam feltölteni. De mi van, ha az 1Gb-os netcsomagom elfogy, az egyenlegemmel együtt, és mondjuk (vidéken) este 11-kor nemtom feltölteni...? Az is röhej, hogy az ember a sajat mobilszolgáltatója wap/weboldalát nem képes elérni, ha 0 az egyenlege, illetve ha nincs valamilyen adatcsomagja... Szép ez az összefogás a mobilfizetéssel kapcsolatban, de már az is bőven nagy segítség lenne, ha pl az Fhb (illetve a többi hazai bank) wap/weboldala díjmentesen elérhető lenne akár 0 egyenleggel is, adatcsomag előfizetés nélkül, bármilyen mobilról...
  • ocsieu #1
    Hát, ezzel is megkéstek picit... Manapság netbankok, iPhoneok, "korlátlan" mobilinternet korában, max Trapp Pista, és Túró Rudi bácsi és nejeik fogják használni (kb 10 év múlva, egy ingyenes ECDL vizsga után, persze csak ha meglátják az apró kijelzőn a számokat, betűket... Nade ha a postásoknak lenne/lett volna egy hordozható POS termináljuk... Amennyi pénzt lenyúltak a kézbesítők, lehet ki is jött volna a beruházás ára... Nem minden idős embernek van mobilja...
    Apropó! Azért azt a hosszú (10-30 karakter) befizetőazonosítót gondolom be kell majd pötyögni, nem???