SG.hu

A Pannon és az Invitel jogtalanul kér többletdíjat

Az OFE szerint jogtalanul kér többletdíjat a csekkes befizetések után a Pannon és az Invitel.

Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület levélben fordult az Invitel Távközlési Szolgáltató Zrt-hez és a Pannon GSM Távközlési Zrt-hez, annak érdekében, hogy megszűntessék - a megítélésük szerint - jogszabálysértő gyakorlatukat: a két érintett cég ugyanis a számla csekken történő befizetése után plusz díjat számít fel ügyfeleinek. Az OFE álláspontja szerint többletdíj csak többletszolgáltatás után lenne kérhető, a számla kiállítása pedig a szolgáltatás elengedhetetlen része, így a két társaság tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósít meg.

Mint ismeretes, korábban az UPC vezetett be ilyen díjat, amit azonban rövid idő után visszavont.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • aaaaa #1
    Lám lám ilyenkor nem olyan éber a hatóság, mint egy szerencsétlen kisvállalkozó esetében. Még egy rohadt 1 milliós bírságot sem mertek rájuk verni. Na de a helyes megoldás az lenne, hogy mivel több százezer, vagy millió fogyasztót károsítottak meg, annyiszor kellene számítani a bírságot a fejükre....
    Persze majd jönnek az ellenérvek, hogy jajj mi lesz, ha megbírságolják még megsértődnek és kivonulnak, aztán hogy fogunk telefonálni ?... Meg a másik, hogy ha megbírságolják őket, azt majd ismét a fogyasztókon hajtja be...