Gyurkity Péter
Közösségi boltot nyitott a Mozilla
A Firefox böngészőt fejlesztő alapítvány megnyitotta közösségi boltját, ahol mi magunk tervezhetjük meg a kívánt termék kinézetét, legyen szó ruházati cikkekről, üdvözlőkártyákról, vagy akár poszterekről.
A jelek szerint az alapítvány illetékesei látnak némi fantáziát a dizájnfeladatok kihelyezésében, újonnan megnyílt online közösségi boltjukban ugyanis arra bátorítják a látogatókat, hogy a saját maguk által megtervezett és összeállított termékek közül válogassanak kedvükre. A tervezők neve és részletes leírása is helyet kap az oldalon, ezzel pedig bemutathatjuk tudásunkat a közösség előtt.
Az ötlet a Firefox 3 megjelenése alkalmából meghirdetett dizájnversenyen alapul, idén nyáron ugyanis a böngésző hivatalos pólójára keresték a megfelelő beadványokat, ami kellő érdeklődést váltott ki a némi fantáziával megáldott felhasználók körében. Most a Zazzle portállal összefogva nyitották meg saját közösségi boltjukat, amelyben mintegy 400 különböző termékből varázsolhatunk Mozilla-kompatibilis produktumot. Feladatunk mindössze annyi, hogy az alaptípus kinézetét a kívánt formátumra szabjuk, logókat és egyéb finomságokat helyezve el azon.
Munkánk elkészültével hozzácsatolhatjuk saját nevünket és a részletesebb leírást a termékhez, a két bolt által megszabott előírások betartása esetén pedig alkotásunk hamarosan feltűnhet a kínálatban. Ezt követően bárki megvásárolhatja azt, az ügyesebb tervezők pedig reménykedhetnek abban, hogy munkájuk felkelti valaki figyelmét. A Zazzle több mint 80 országba szállítja ki a kínálatban megtalálható termékeket, az európai vásárlók pedig nyilván a brit lapot részesítik majd előnyben.
Minden adott tehát a Mozilla-termékek további népszerűsítéséhez, amely az alapítvány reményei szerint a szoftver elterjedtségén és a bevételeken is megmutatkozik majd.
A jelek szerint az alapítvány illetékesei látnak némi fantáziát a dizájnfeladatok kihelyezésében, újonnan megnyílt online közösségi boltjukban ugyanis arra bátorítják a látogatókat, hogy a saját maguk által megtervezett és összeállított termékek közül válogassanak kedvükre. A tervezők neve és részletes leírása is helyet kap az oldalon, ezzel pedig bemutathatjuk tudásunkat a közösség előtt.
Az ötlet a Firefox 3 megjelenése alkalmából meghirdetett dizájnversenyen alapul, idén nyáron ugyanis a böngésző hivatalos pólójára keresték a megfelelő beadványokat, ami kellő érdeklődést váltott ki a némi fantáziával megáldott felhasználók körében. Most a Zazzle portállal összefogva nyitották meg saját közösségi boltjukat, amelyben mintegy 400 különböző termékből varázsolhatunk Mozilla-kompatibilis produktumot. Feladatunk mindössze annyi, hogy az alaptípus kinézetét a kívánt formátumra szabjuk, logókat és egyéb finomságokat helyezve el azon.
Munkánk elkészültével hozzácsatolhatjuk saját nevünket és a részletesebb leírást a termékhez, a két bolt által megszabott előírások betartása esetén pedig alkotásunk hamarosan feltűnhet a kínálatban. Ezt követően bárki megvásárolhatja azt, az ügyesebb tervezők pedig reménykedhetnek abban, hogy munkájuk felkelti valaki figyelmét. A Zazzle több mint 80 országba szállítja ki a kínálatban megtalálható termékeket, az európai vásárlók pedig nyilván a brit lapot részesítik majd előnyben.
Minden adott tehát a Mozilla-termékek további népszerűsítéséhez, amely az alapítvány reményei szerint a szoftver elterjedtségén és a bevételeken is megmutatkozik majd.