Napi Online
A vártnál is jobban csökken a tévék ára
Csökkentette harmadik negyedéves növekedési előrejelzését az LG Display, mivel a vártnál jobban esnek az LCD termékek árai.
Nem lesz képes tartani harmadik negyedéves nyereségelőrejelzését a világ második legnagyobb LCD kijelző gyártója, a dél-koreai LG Display, miután a termelési kapacitások agresszív bővítése folytán túltelítődött a piac - írja a Reuters. Az erős első félév után jelentősen elmaradt az LCD televíziókban is használt panelek iránti, az olimpia kapcsán előzőleg erősebbnek várt kínai keresletnövekedés. Sokat ront azonban a helyzeten a világgazdaság lassulása folytán visszaeső vásárlási kedv is.
Az LG Display így a harmadik negyedéves forgalombővülését csak 15 százalék körülre várja, az előzőleg prognosztizált 20 százalék feletti értékhez képest, míg az árait közel ötödével volt kénytelen csökkenteni. Az LCD piacon jelenleg tapasztalható visszaesés még legalább jó pár hónapig eltarthat, a gyártók jövő év elején érhetnek a mélypontra, míg a visszapattanás igen valószínűtlen 2009 féléve előtt.
Nem lesz képes tartani harmadik negyedéves nyereségelőrejelzését a világ második legnagyobb LCD kijelző gyártója, a dél-koreai LG Display, miután a termelési kapacitások agresszív bővítése folytán túltelítődött a piac - írja a Reuters. Az erős első félév után jelentősen elmaradt az LCD televíziókban is használt panelek iránti, az olimpia kapcsán előzőleg erősebbnek várt kínai keresletnövekedés. Sokat ront azonban a helyzeten a világgazdaság lassulása folytán visszaeső vásárlási kedv is.
Az LG Display így a harmadik negyedéves forgalombővülését csak 15 százalék körülre várja, az előzőleg prognosztizált 20 százalék feletti értékhez képest, míg az árait közel ötödével volt kénytelen csökkenteni. Az LCD piacon jelenleg tapasztalható visszaesés még legalább jó pár hónapig eltarthat, a gyártók jövő év elején érhetnek a mélypontra, míg a visszapattanás igen valószínűtlen 2009 féléve előtt.