Napi Online
Vezető cseh internetes üzletház Magyarországon
A cseh Kasa.cz internetes üzletház Csehország, Szlovákia, Lengyelország és Németország után július 11-től a csoportba tartozó szlovák Hej.sk társaságon keresztül a magyar piacon is megjelent - jelentette be a társaság.
A Magyarországon www.logik.hu internetes címen működő üzletház az első három napon máris 1,7 millió forint forgalmat generált. Ez az eddigi leggyorsabb rajt azokon a piacokon, ahol a Kasa.cz működik - mondta Patrik Schober, a céget képviselő Pram Consulting ügynökség munkatársa. Terjeszkedésünk célja, hogy megszerezzük a vezető pozíciók egyikét, a magyar piacon két éven belül a három legnagyobb közé akarunk tartozni - jelentette ki Martin Kasa, a Kasa.cz igazgatója.
A vezető szlovák internetes üzletház, a Hej.sk szerint a www.logik.hu címet eddig több mint 15 ezren keresték fel. A magyar leány kínálata több mint 45 ezer terméket tartalmaz, ezek döntő többsége audio-video, számítástechnikai termék, háztartási műszaki cikk, autós kellék. Boldizsár Erik, a www.logik.hu értékesítési menedzsere szerint a későbbiekben tovább bővítik a kínálatot, továbbá kampányt indítanak az internetes vásárlás népszerűsítése érdekében.
A Kasa.cz társaságot 1999-ben alapították, csak Csehországban 45 főt alkalmaz, tavalyi forgalma 1,28 milliárd cseh korona (kb. 23 milliárd forint) volt, ami 77 százalékos növekedés 2006-hoz képest.
A Magyarországon www.logik.hu internetes címen működő üzletház az első három napon máris 1,7 millió forint forgalmat generált. Ez az eddigi leggyorsabb rajt azokon a piacokon, ahol a Kasa.cz működik - mondta Patrik Schober, a céget képviselő Pram Consulting ügynökség munkatársa. Terjeszkedésünk célja, hogy megszerezzük a vezető pozíciók egyikét, a magyar piacon két éven belül a három legnagyobb közé akarunk tartozni - jelentette ki Martin Kasa, a Kasa.cz igazgatója.
A vezető szlovák internetes üzletház, a Hej.sk szerint a www.logik.hu címet eddig több mint 15 ezren keresték fel. A magyar leány kínálata több mint 45 ezer terméket tartalmaz, ezek döntő többsége audio-video, számítástechnikai termék, háztartási műszaki cikk, autós kellék. Boldizsár Erik, a www.logik.hu értékesítési menedzsere szerint a későbbiekben tovább bővítik a kínálatot, továbbá kampányt indítanak az internetes vásárlás népszerűsítése érdekében.
A Kasa.cz társaságot 1999-ben alapították, csak Csehországban 45 főt alkalmaz, tavalyi forgalma 1,28 milliárd cseh korona (kb. 23 milliárd forint) volt, ami 77 százalékos növekedés 2006-hoz képest.