Napi Online

Trendforduló a netes értékesítésben

Az előzetes adatok szerint az LCD- és plazmatévék forgalma az Eb-t megelőző hónapokban az átlagos 15 ezerről 25-28 ezer darabra ugrott. Ebbe a forgalomba az internetes kereskedelem nagyjából 5-6 százalék erejéig tudott belehasítani. A legújabb technológiát felvonultató televíziók jellemzően nem az e-commerce keretében fogynak, de Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója szerint 2008-ban trendforduló következett be. Adataik szerint a készülékek ára elérte azt a szintet, amelyen szívesen vásárolják a terméket a neten is. (Általában 300 ezer forint felett a hagyományos kereskedelmi csatornát választják a vevők a szórakoztatóelektronikai vagy digitális termékeknél.)

A legmodernebb készülékek már 100-200 ezer forintért elérhetőek. Ezen az árszinten a vevők jelentős részének már nem fontos a közvetlen eladói kontaktus. Van olyan készülék, amely interneten történő vásárlás esetén olcsóbban kapható, de egyelőre még az ingyenes házhoz szállítás a legtöbbször alkalmazott kedvezmény.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • dzsagon #1
    Ki volt az a faszkalap aki ezt a félrevezető címét adta a cikknek?