Napi Online
Beindultak a foci EB-s LCD-tévé-akciók
Eddig nem volt érezhető a lapos tévék piacán a foci Eb hatása. Későn élénkült meg idén az LCD-tévék forgalma annak ellenére, hogy szombaton kezdődik az osztrák-svájci foci Európa-bajnokság - idézi a GfK Hungária adatait a Világgazdaság.
Februárban 12 százalékkal kevesebb LCD-tévé kelt el mint januárban, márciusban stagnált a piac és áprilisban is csak 4,3 százalékkal bővült. Eszerint tehát még mindig a januári szint alatt volt a havi értékesítés. Az év negyedik hónapjában azonban beindultak az akciók: több 82 centiméteres képátlójú készülék is kapható a lélektaninak nevezhető 100 ezer forintos áron.
Érdekes jelenség a hazai televíziópiacon, hogy bár a lapos tévék forgalma többszörösére nőtt az elmúlt évek alatt, még mindig keresik a vevők a hagyományos készülékeket, mert azok olcsóbbak. A tavaly eladott 450 ezer tévé fele még a jól bevált katódsugárcsöves technológiához tartozó termék volt.
Februárban 12 százalékkal kevesebb LCD-tévé kelt el mint januárban, márciusban stagnált a piac és áprilisban is csak 4,3 százalékkal bővült. Eszerint tehát még mindig a januári szint alatt volt a havi értékesítés. Az év negyedik hónapjában azonban beindultak az akciók: több 82 centiméteres képátlójú készülék is kapható a lélektaninak nevezhető 100 ezer forintos áron.
Érdekes jelenség a hazai televíziópiacon, hogy bár a lapos tévék forgalma többszörösére nőtt az elmúlt évek alatt, még mindig keresik a vevők a hagyományos készülékeket, mert azok olcsóbbak. A tavaly eladott 450 ezer tévé fele még a jól bevált katódsugárcsöves technológiához tartozó termék volt.