SG.hu
Külföldi díjat kapott a Herendi új honlapja
A Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. arról számolt be, hogy hivatalos honlapjuk tengerentúli versenyen ért el második helyezést.
A megmérettetésre a világ egyik legjelentősebb nemzetközi marketing versenyén, a Summit Creative Awards-on került sor, melyet Portlandban rendeznek meg, és immár 14 éves múltra tekint vissza. A Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. hivatalos honlapja ezüstérmet érdemelt ki kategóriájában.
Partnerükkel - a szombathelyi székhelyű Webshark Kft.-vel - több hónapon átívelő fejlesztésük így a Hipnózis Reklámverseny bronzérmén kívül egy újabb, immár nemzetközi elismeréssel is gyarapodott. A 25 országból érkezett sok ezer pályamunka közül a szakértő zsűrire - többek között Ogilvy&Mather, Staatchi&Staatch, a Wayne-i Állami Egyetem, valamint a The Halo Group képviselői - mély benyomást tettek a site kreatív megoldásai. A versenyen évek óta - s az idén sem - szerepelt magyar oldal, mely díjat érdemelt volna.
A pályázatot kiíró már 14 éve szervez különböző megmérettetéseket, alapvető célkitűzésük, hogy a kreatív kiválóságokat összefogó egyik legfontosabb szervezetté váljanak. Döntésüket, hogy egy európai kis ország honlapját ezüstéremmel tüntették ki; a leghíresebb, és a világ vezető, mamut vállalatainak kreatív anyagai közül, a cég kimagasló eredményként értékeli.
A www.herend.com oldal 2007 decemberében indult, közel 5 hónapos fejlesztés után. A herendi porcelánok, a kézműves porceláncsodák virtuális otthona nemcsak a Manufaktúra 182 éves történelmét, és elképesztő termékpalettáját mutatja be, hanem a Porcelanium látogatóközpontot, a Porcelánművészeti Múzeumot, sőt a Manufaktúra időszakos kiadványát - a Herend Heraldot - is. A portál interaktív elemekkel, web kamerával kiegészítve, flash elemekkel, videó betétekkel várja a látogatókat.
A megmérettetésre a világ egyik legjelentősebb nemzetközi marketing versenyén, a Summit Creative Awards-on került sor, melyet Portlandban rendeznek meg, és immár 14 éves múltra tekint vissza. A Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. hivatalos honlapja ezüstérmet érdemelt ki kategóriájában.
Partnerükkel - a szombathelyi székhelyű Webshark Kft.-vel - több hónapon átívelő fejlesztésük így a Hipnózis Reklámverseny bronzérmén kívül egy újabb, immár nemzetközi elismeréssel is gyarapodott. A 25 országból érkezett sok ezer pályamunka közül a szakértő zsűrire - többek között Ogilvy&Mather, Staatchi&Staatch, a Wayne-i Állami Egyetem, valamint a The Halo Group képviselői - mély benyomást tettek a site kreatív megoldásai. A versenyen évek óta - s az idén sem - szerepelt magyar oldal, mely díjat érdemelt volna.
A pályázatot kiíró már 14 éve szervez különböző megmérettetéseket, alapvető célkitűzésük, hogy a kreatív kiválóságokat összefogó egyik legfontosabb szervezetté váljanak. Döntésüket, hogy egy európai kis ország honlapját ezüstéremmel tüntették ki; a leghíresebb, és a világ vezető, mamut vállalatainak kreatív anyagai közül, a cég kimagasló eredményként értékeli.
A www.herend.com oldal 2007 decemberében indult, közel 5 hónapos fejlesztés után. A herendi porcelánok, a kézműves porceláncsodák virtuális otthona nemcsak a Manufaktúra 182 éves történelmét, és elképesztő termékpalettáját mutatja be, hanem a Porcelanium látogatóközpontot, a Porcelánművészeti Múzeumot, sőt a Manufaktúra időszakos kiadványát - a Herend Heraldot - is. A portál interaktív elemekkel, web kamerával kiegészítve, flash elemekkel, videó betétekkel várja a látogatókat.