SG.hu

Web 2.0 Symposium a Millenárison

A tavalyi Web 2.2 Symposium sikerét követően az Agria Produkció Kft. idén március 4-én, a budapesti Millenáris Park Teátrumában rendezi a Web 2.0 Symposium című rendezvényét.

Az egynapos program előadásai között az érdeklődők a web kettő fogalomköreiből felhasználói, üzleti és marketing témákról hallhatnak előadásokat. A konferencián a 35 előadó között szerepel többek között Simó György és Winkler János, a Magyar Telekom Nyrt. vezérigazgató-helyettesei, Szabó György, a Sanoma Budapest Zrt. vezérigazgatója, Balázs Csaba, az Econet.hu elnöke, valamint Jaksity György, a Concorde Értékpapír Zrt. ügyvezető igazgatója. A kiemelt témák közé tartoznak a PC utáni korszak kihívásai, az orvoslás jövője a virtuális világban, a web 2.0 szerepe a vállalati gyakorlatban, vagy a webkommunikáció és innováció a marketingben.

Az idei Web 2.0 Symposiumon első alkalommal kerül átadásra a Sanoma Szupernóva-díj is. Ezt az arra három legérdemesebb honlap nyerheti el, melyek kitűnnek igényes tartalmukkal, egyedi műszaki megoldásaikkal. Az 1,000,000 összdíjazású díjról egy szakmai zsűri dönt. "A webkettes közösségek a nemzetközi trendeknek megfelelően Magyarországon is egyre nagyobb jelentőséggel bírnak. Ezért is tartom úttörő jelentőségűnek ezt a konferenciát, hiszen a résztvevők itt első kézből, a témát rendkívül jól ismerő szakértők előadásaiban ismerkedhetnek meg részletesen a 21. század ezen jelenségével" - mondta Molnár Rita, az Agria Produkció konferenciaigazgatója.

A web 2.0 kifejezést Dale Dougherty, az amerikai O'Reilly Hálózat elnök-vezérigazgatója, valamint kollégája, Craig Line említette először 2004 során egy közös előadásukban. A kifejezés olyan második generációs internetes szolgáltatásokat takar, amelyek alapja a közösség; azaz a felhasználók közösen készítenek és osztanak meg egymással tartalmakat. A korábbi, első és másfeledik generációs szolgáltatásokkal ellentétben, amelyek esetében a tartalmat a szolgáltatást nyújtó fél biztosította, a webkettes szolgáltatásoknál a szerver gazdája csak a keretrendszert biztosítja, míg a tartalmat maguk a felhasználók töltik fel, hozzák létre, osztják meg vagy véleményezik. Az interaktivitás és a fogyasztók egymással folytatott kommunikációja nyomán napjainkban számtalan website köré szerveződik ilyen jellegű online közösség.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!