Napi Online
Az internet is segít az easyJet-nek
Az easyJet legfrissebb kelet-közép-európai felmérése szerint a lengyelek után a magyar utasok közül repültek legtöbben diszkont-légitársasággal.
A magyar válaszadók többsége a 24 órás online foglalás és az e-jegyek miatt választja a fapadosként ismert utazási módot. A felmérést Magyarországon kívül Horvátországban, a Cseh Köztársaságban, Lengyelországban, Szlovéniában és Törökországban végezték el olyanok körében, akik már utaztak repülőgéppel. A válaszadók legnagyobb része (Horvátországban, Szlovéniában és Törökországban több mint 90 százalékuk) úgy gondolja, hogy a diszkont-légitársaságok legnagyobb előnye az alacsony ár.
Csak a magyarok neveztek meg más érveket is a diszkont-légitársaságok mellett, mint például a 24 órán át elérhető online foglalási rendszert és az elektronikus jegyeket. A felmérés eredménye jól tükrözi azt a trendet, hogy egyre többen részesítik előnyben az online foglalást. Érdekes módon azonban a netes foglalást amúgy kiemelten fontosnak tartó magyaroknak mindössze 40, míg a törökök 61, a lengyeleknek pedig egyenesen 83 százaléka foglalja online módon ülőhelyét. Az online fizetési eszközök közül a hitelkártya a törököknél a legnépszerűbb (a válaszadók 90 százaléka használja), míg a magyarok 34 százalékkal a sereghajtók.
Ha az utasok egy kívánsággal élvezetesebbé tehetnék az utazást, akkor a válaszadók 39 százaléka a gyorsabb előrejutást a beszállásnál, 26 százaléka pedig az internet-hozzáférést választaná. Az online utasfelvétel a magyarok 23 és a lengyelek 19 százalékánál, míg a mobiltelefon-használat a csehek 33 és a magyarok 27 százalékánál szerepelt előkelő helyen a kívánságlistán.
A magyar válaszadók többsége a 24 órás online foglalás és az e-jegyek miatt választja a fapadosként ismert utazási módot. A felmérést Magyarországon kívül Horvátországban, a Cseh Köztársaságban, Lengyelországban, Szlovéniában és Törökországban végezték el olyanok körében, akik már utaztak repülőgéppel. A válaszadók legnagyobb része (Horvátországban, Szlovéniában és Törökországban több mint 90 százalékuk) úgy gondolja, hogy a diszkont-légitársaságok legnagyobb előnye az alacsony ár.
Csak a magyarok neveztek meg más érveket is a diszkont-légitársaságok mellett, mint például a 24 órán át elérhető online foglalási rendszert és az elektronikus jegyeket. A felmérés eredménye jól tükrözi azt a trendet, hogy egyre többen részesítik előnyben az online foglalást. Érdekes módon azonban a netes foglalást amúgy kiemelten fontosnak tartó magyaroknak mindössze 40, míg a törökök 61, a lengyeleknek pedig egyenesen 83 százaléka foglalja online módon ülőhelyét. Az online fizetési eszközök közül a hitelkártya a törököknél a legnépszerűbb (a válaszadók 90 százaléka használja), míg a magyarok 34 százalékkal a sereghajtók.
Ha az utasok egy kívánsággal élvezetesebbé tehetnék az utazást, akkor a válaszadók 39 százaléka a gyorsabb előrejutást a beszállásnál, 26 százaléka pedig az internet-hozzáférést választaná. Az online utasfelvétel a magyarok 23 és a lengyelek 19 százalékánál, míg a mobiltelefon-használat a csehek 33 és a magyarok 27 százalékánál szerepelt előkelő helyen a kívánságlistán.