SG.hu
Etarget reklám az origon és az iWiW-en
2008. január első hetében csatlakozott az Etarget hirdetési rendszeréhez Magyarország legolvasottabb hírportálja az [origo], illetve a leglátogatottabb magyar oldal, az iWiW.
Az együttműködéssel a vállalat a pay-per-click (PPC - kattintás-alapú) hirdetési piac vezető szereplőjévé vált, hiszen ezzel a lépéssel a Sanoma és Index oldalai mellett már minden nagyobb hálózaton megjelennek az Etarget hirdetései. A cég közleménye szerint a megállapodás értelmében az [origo]-n tartalmilag célzott hirdetések jelennek meg, míg a Freemail-en és az iWiW-en általános linkek.
"Az Etarget hirdetési lehetőségei gyakorlatilag korlátlanok, határait csak az Internet és az információ nagysága szabja meg. Rendszerünk felhasználói az egyik leghatékonyabb hirdetési formát kapják tőlünk, mely célzott közönségnek szól, pontosan mérhető, kedvező árú és tartalmilag összehangolható." - nyilatkozta Kálmán Tamás, az Etarget magyarországi vezetője. "Partnereink és hirdetőink növekvő számának, valamint a közelmúlt jelentős befektetéseinek és fejlesztéseinek köszönhetően az Etarget jelenleg akár napi 70 millió célzott, internetes reklámüzenet kiszolgálására is képes partner-portállapjain" - tette hozzá Kálmán Tamás.
Az együttműködéssel a vállalat a pay-per-click (PPC - kattintás-alapú) hirdetési piac vezető szereplőjévé vált, hiszen ezzel a lépéssel a Sanoma és Index oldalai mellett már minden nagyobb hálózaton megjelennek az Etarget hirdetései. A cég közleménye szerint a megállapodás értelmében az [origo]-n tartalmilag célzott hirdetések jelennek meg, míg a Freemail-en és az iWiW-en általános linkek.
"Az Etarget hirdetési lehetőségei gyakorlatilag korlátlanok, határait csak az Internet és az információ nagysága szabja meg. Rendszerünk felhasználói az egyik leghatékonyabb hirdetési formát kapják tőlünk, mely célzott közönségnek szól, pontosan mérhető, kedvező árú és tartalmilag összehangolható." - nyilatkozta Kálmán Tamás, az Etarget magyarországi vezetője. "Partnereink és hirdetőink növekvő számának, valamint a közelmúlt jelentős befektetéseinek és fejlesztéseinek köszönhetően az Etarget jelenleg akár napi 70 millió célzott, internetes reklámüzenet kiszolgálására is képes partner-portállapjain" - tette hozzá Kálmán Tamás.