SG.hu

Tovább bővül az Etarget

Közép-Európa egyik legnagyobb kulcsszavas reklám rendszerét üzemeltető cége az ETARGET tovább erősíti pozícióját a magyar piacon.

A jelenleg 205 ismert hazai portált számoló partnerhálózat újabb tagokkal bővül, méghozzá nem is akárkikkel! A héten csatlakoztak a hirdetési rendszerhez az Axel Springers Magyarország Kft. oldalai (Vg.hu, Nana.hu, Mindmegette.hu, Astronet.hu), de emellett a linkek kikerülnek a Ringier oldalaira is (Blikk.hu, Nso.hu, Nol.hu), amellyekkel az együttműködés 2007. febuár 5-vel indul.

A hazai hirdetési hálózatok közül a legnagyobbat talán az ETARGET fejlődött: a 2006. januári gyakorlatilag ismeretlenségből mára a piac egyik ismert és elismert szereplőjévé vált. A 2002-ben alapított cég vezető szerepet tölt be a célirányos internet marketing piacán, Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában. Partnerei között olyan hazai lapok találhatók, mint például a Startlap.hu, Napi online, Nők Lapja Café, Ma.hu, SG.hu, Index.hu.

Kálmán Tamás, az ETARGET kulcsszavas Internet reklámmal foglalkozó cég magyarországi vezetője elmondta: "A bővülés további lehetőség hirdetőink számára, hogy a hirdetési rendszeren keresztül újabb látogatókat szerezzenek. Mostanra szerencsére már a nagyobb internetes portálok is felismerték a szolgáltatás előnyeit. Bízunk benne, hogy felszámoltuk azokat az akadályokat, amelyek eddig gátolták, hogy a kis- és középvállalkozások a célirányos internet marketingbe fektessenek."

Az ügyfelek számának dinamikus bővülésében valószínűleg nagy szerepet játszott a tavaly bejelentett kattintási árak 20 Ft-os alapárra való csökkentetése, amellyel az ETARGET az egyik legolcsóbb pay-per-click szolgáltatást nyújtja a magyar piacon. A csökkentett árral olyan kis-és középvállalkozások számára is hozzáférhetővé váltak a szolgáltatások, amelyek eddig ezt a hirdetési formát nem tudták megfizetni.

Szakemberek szerint, az ETARGET egyik nagy előnye a relevencia, így azon kereséseknél jelennek meg a hirdetések, amelyek a tartalomhoz illenek, és ez rendkívül előnyös szolgáltatás az ügyfelek számára. A hirdetések megjelenése a kulcsszavak alapján történik. Az cég ügyfelei úgy választhatják meg a kulcsszavakat, hogy azok tükrözzék a cégek tevékenységét. Ha két vagy több ügyfél ugyanazt a szót adja meg, árverésekkel döntik el, ki kapja meg az előkelőbb pozíciót. Az egész folyamat rendkívül gyors és rugalmas, ezzel lehetővé válik, hogy az ügyfelek szinte másodpercek leforgása alatt az asztaluk mellől meghatározzák a kampányukat, mely új, potenciális ügyfeleket szerez a hirdetőnek.

Az egyre növekvő portálszám, ügyfélszám és internetes reklám invesztíciók következtében az ETARGET jelenleg akár napi 17 millió célzott, internetes reklámüzenet kiszolgálására is képes partner-portállapjain - nyilatkozta Kálmán Tamás.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!