Napi Online
Szlovákiában viharosan terjed az internetes vásárlás
A szlovák vásárlók az idén mintegy kétmilliárd koronás forgalmat (kb. 15 milliárd forint) bonyolítanak le az internetes üzletházakban, ami 500 millió koronával (3,75 milliárd forint) haladja meg a korábban prognosztizált értéket - írta a Hospodárske Noviny szlovák gazdasági napilap.
A forgalom java az év utolsó két hónapjára esik, ebben az időszakban az internetes vásárlások volumene eléri a 600 millió koronát, állítja a Hej.sk, Szlovákia legnagyobb internetes kereskedőcége, ahol a karácsony előtti hetekben a megrendelések száma 250 százalékkal nőtt. Az Eurocomm-csoportba tartozó Hej.sk (idei várható forgalma 450 millió korona) egyébként Szlovákia, Csehország, Németország és Lengyelország után Magyarországon is szeretné megvetni a lábát. Szeretnénk a magyar polgárokat rászoktatni az online vásárlásra, ahol ez a piaci szegmens még nem olyan erős, mint nálunk vagy Csehországban - mondta Tomás Richter, a Hej.sk ügyvezetője.
A társaság kezdetben számítástechnikai és háztartási berendezéseket, valamint audio-videotermékeket kínál majd Magyarországon. A szlovák internetes cégek döntően az alacsonyabb áraikkal vonzzák az ügyfeleket, a piacon egyre inkább terjed a vásárlói hitelre történő vásárlás.
A forgalom java az év utolsó két hónapjára esik, ebben az időszakban az internetes vásárlások volumene eléri a 600 millió koronát, állítja a Hej.sk, Szlovákia legnagyobb internetes kereskedőcége, ahol a karácsony előtti hetekben a megrendelések száma 250 százalékkal nőtt. Az Eurocomm-csoportba tartozó Hej.sk (idei várható forgalma 450 millió korona) egyébként Szlovákia, Csehország, Németország és Lengyelország után Magyarországon is szeretné megvetni a lábát. Szeretnénk a magyar polgárokat rászoktatni az online vásárlásra, ahol ez a piaci szegmens még nem olyan erős, mint nálunk vagy Csehországban - mondta Tomás Richter, a Hej.sk ügyvezetője.
A társaság kezdetben számítástechnikai és háztartási berendezéseket, valamint audio-videotermékeket kínál majd Magyarországon. A szlovák internetes cégek döntően az alacsonyabb áraikkal vonzzák az ügyfeleket, a piacon egyre inkább terjed a vásárlói hitelre történő vásárlás.