Napi Online
Kávét főz a Saturn a vásárlóknak
A Saturn felfrissíti az elektronikai termékek kiskereskedelmét új áruháza megnyitása kapcsán.
Az új koncepció szellemében a hazai piacon elsőként rendezett be olyan látványboltot, ahol a bemutatott termékek szinte mindegyikét üzemelés közben tesztelhetik a vásárlók. (Ez a koncepció Németországban néhány Saturn-üzletben már sikeresen működik.) Az üzletben több bemutatósarkot is kialakítottak, például a mosó- és mosogatógépek vagy a konyhai felszerelések szektorában. Bemutatótermet alakítottak ki a hifi- és audioosztályon is, illetve bemutatósarok működik a kávéfőzőknél, ahol a vevő meg is kóstolhatja az itt készült kávét.
A Duna Plazában ma nyíló ötezer négyzetméteres, kétszintes üzletben a vásárló minden sarokban talál olyan terméket, amely hosszú időre leköti a figyelmét és elmélyítheti termékismeretét. Összehasonlíthatja az olcsóbb és drágább kategória, illetve a márkák közötti különbséget (hang alapján is). Itt a változó kínálat alapján bárki figyelemmel kísérheti a legújabb technológiákat, és képet kaphat arról, hogy a szórakoztató vagy háztartási termékek piaca milyen irányba halad. A várakozások szerint a hálózat negyedik üzlete gyorsan népszerűvé válik.
Az új koncepció kialakításának többletköltségeit a Saturn állja, ugyanis számításai szerint a gépek üzembe állításával járó többletköltség nagyobb forgalmat is generál. A technika fejlődésével és a gyártók folyamatos innovációjával is lépést tartanak, így a tesztgépek viszonylag gyorsan cserélődnek majd, és ezeket olcsóbban kínálják a vásárlóknak - mondta lapunknak Balogh Péter, a Saturn koncepciómenedzsere. Hozzátette: az ilyen akciók igen népszerűek a vásárlók körében.
Az új koncepció szellemében a hazai piacon elsőként rendezett be olyan látványboltot, ahol a bemutatott termékek szinte mindegyikét üzemelés közben tesztelhetik a vásárlók. (Ez a koncepció Németországban néhány Saturn-üzletben már sikeresen működik.) Az üzletben több bemutatósarkot is kialakítottak, például a mosó- és mosogatógépek vagy a konyhai felszerelések szektorában. Bemutatótermet alakítottak ki a hifi- és audioosztályon is, illetve bemutatósarok működik a kávéfőzőknél, ahol a vevő meg is kóstolhatja az itt készült kávét.
A Duna Plazában ma nyíló ötezer négyzetméteres, kétszintes üzletben a vásárló minden sarokban talál olyan terméket, amely hosszú időre leköti a figyelmét és elmélyítheti termékismeretét. Összehasonlíthatja az olcsóbb és drágább kategória, illetve a márkák közötti különbséget (hang alapján is). Itt a változó kínálat alapján bárki figyelemmel kísérheti a legújabb technológiákat, és képet kaphat arról, hogy a szórakoztató vagy háztartási termékek piaca milyen irányba halad. A várakozások szerint a hálózat negyedik üzlete gyorsan népszerűvé válik.
Az új koncepció kialakításának többletköltségeit a Saturn állja, ugyanis számításai szerint a gépek üzembe állításával járó többletköltség nagyobb forgalmat is generál. A technika fejlődésével és a gyártók folyamatos innovációjával is lépést tartanak, így a tesztgépek viszonylag gyorsan cserélődnek majd, és ezeket olcsóbban kínálják a vásárlóknak - mondta lapunknak Balogh Péter, a Saturn koncepciómenedzsere. Hozzátette: az ilyen akciók igen népszerűek a vásárlók körében.