Napi Online
Mindent kipróbálhatunk az új Saturnban
Új koncepcióval terjeszkedik tovább itthon a Saturn elektronikai szakáruházlánc.
Októberben nyitja meg a Duna Plazában a negyedik magyarországi, egyben harmadik budapesti egységét, amely jóval nagyobb lesz, mint a többi: két szinten ötezer négyzetmétert foglal el.
Az áruház intenzívebb vásárlási élményt kínál a vevőknek azzal, hogy a szórakoztatást a termékek kipróbálhatóságával ötvözi. Lesz internetsarok - ahol a szélessávú elérési lehetőségek mellett újdonságként könyvosztályt hoznak létre -, a mosóstúdióban pedig ki lehet próbálni a mosógépeket és a mosogatógépeket, vagyis a vevő tesztelheti a kinézett eszközt működés közben, meghallgathatja mennyire zajos, kipróbálhatja, mennyire hatékony. Vásárlás közben kávézni is lehet, hiszen meg lehet majd kóstolni a kiválasztott kávéfőző produktumát.
Balogh Péter, a Saturn-lánc koncepciómenedzsere úgy érzékeli, hogy a fogyasztók egyre inkább igénylik a termékekről megszerezhető információkat, szeretnék, ha mindent tudnának a készülékekről. A fogyasztói tudatosság fokozatosan erősödik, ehhez pedig tudatos kereskedő is kell, aki minden segítséget megad a választáshoz. Balogh szerint az új koncepció kézzelfogható élményt biztosít a vevő számára, s az ötlet felülírja a műszaki áruházakról alkotott eddigi véleményt.
Az áruház intenzívebb vásárlási élményt kínál a vevőknek azzal, hogy a szórakoztatást a termékek kipróbálhatóságával ötvözi. Lesz internetsarok - ahol a szélessávú elérési lehetőségek mellett újdonságként könyvosztályt hoznak létre -, a mosóstúdióban pedig ki lehet próbálni a mosógépeket és a mosogatógépeket, vagyis a vevő tesztelheti a kinézett eszközt működés közben, meghallgathatja mennyire zajos, kipróbálhatja, mennyire hatékony. Vásárlás közben kávézni is lehet, hiszen meg lehet majd kóstolni a kiválasztott kávéfőző produktumát.
Balogh Péter, a Saturn-lánc koncepciómenedzsere úgy érzékeli, hogy a fogyasztók egyre inkább igénylik a termékekről megszerezhető információkat, szeretnék, ha mindent tudnának a készülékekről. A fogyasztói tudatosság fokozatosan erősödik, ehhez pedig tudatos kereskedő is kell, aki minden segítséget megad a választáshoz. Balogh szerint az új koncepció kézzelfogható élményt biztosít a vevő számára, s az ötlet felülírja a műszaki áruházakról alkotott eddigi véleményt.