Napi Online
Főszponzort keres a Sziget Fesztivál
Ismét szponzorproblémák jelentkeztek a Sziget Kft.-nél, így az idei Sziget Fesztivál büdzséje 200-300 millió forintos mínusszal indul.
A hiány legfőbb oka a Pannon visszalépése, amely már korábban jelezte, hogy nem kívánja a helyszínen népszerűsíteni a djuice márkát. Az így kiesett szponzori díjról egyik fél sem nyilatkozott, de Takács Gábor, a Sziget Kft. ügyvezetője a bevételcsökkenést 100-200 millió forintra tette. Majorosi Emese, a Pannon sajtó- és kommunikációs igazgatója közölte: keresik az új, kreatív, a fiatalok igényeit kielégítő lehetőségeket - írja a mai Népszabadság.
A rendezvénynek helyet adó óbudai Hajógyári-szigethez tartozik egy kisebb, más besorolású terület, amelyet az elmúlt években nem a fesztivál szervezői béreltek ki az kormányzattól. Feltételezések szerint itt készül akcióra a Pannon. Ezzel a "trükkel" százmilliókat spórolhat a cég a termékeit népszerűsítő kiadásokon.
A Sziget Kft. munkatársai a megürült főtámogatói helyre még nem találtak megfelelő hirdetőt. További 100 milliós kiesést jelent, hogy a szervezők idén nem pályáztak állami pénzekre. A fesztivál költségvetése idén 2,5 milliárd forint, 250 millióval több, mint tavaly. Ebből 1,9 milliárd forintot terveznek a jegybevételekből előteremteni. A szponzoroktól összesen félmilliárdot remélnek, a vendéglátók pedig várhatóan 150 milliót hoznak.
A hiány legfőbb oka a Pannon visszalépése, amely már korábban jelezte, hogy nem kívánja a helyszínen népszerűsíteni a djuice márkát. Az így kiesett szponzori díjról egyik fél sem nyilatkozott, de Takács Gábor, a Sziget Kft. ügyvezetője a bevételcsökkenést 100-200 millió forintra tette. Majorosi Emese, a Pannon sajtó- és kommunikációs igazgatója közölte: keresik az új, kreatív, a fiatalok igényeit kielégítő lehetőségeket - írja a mai Népszabadság.
A rendezvénynek helyet adó óbudai Hajógyári-szigethez tartozik egy kisebb, más besorolású terület, amelyet az elmúlt években nem a fesztivál szervezői béreltek ki az kormányzattól. Feltételezések szerint itt készül akcióra a Pannon. Ezzel a "trükkel" százmilliókat spórolhat a cég a termékeit népszerűsítő kiadásokon.
A Sziget Kft. munkatársai a megürült főtámogatói helyre még nem találtak megfelelő hirdetőt. További 100 milliós kiesést jelent, hogy a szervezők idén nem pályáztak állami pénzekre. A fesztivál költségvetése idén 2,5 milliárd forint, 250 millióval több, mint tavaly. Ebből 1,9 milliárd forintot terveznek a jegybevételekből előteremteni. A szponzoroktól összesen félmilliárdot remélnek, a vendéglátók pedig várhatóan 150 milliót hoznak.