Napi Online

Főszponzort keres a Sziget Fesztivál

Ismét szponzorproblémák jelentkeztek a Sziget Kft.-nél, így az idei Sziget Fesztivál büdzséje 200-300 millió forintos mínusszal indul.

A hiány legfőbb oka a Pannon visszalépése, amely már korábban jelezte, hogy nem kívánja a helyszínen népszerűsíteni a djuice márkát. Az így kiesett szponzori díjról egyik fél sem nyilatkozott, de Takács Gábor, a Sziget Kft. ügyvezetője a bevételcsökkenést 100-200 millió forintra tette. Majorosi Emese, a Pannon sajtó- és kommunikációs igazgatója közölte: keresik az új, kreatív, a fiatalok igényeit kielégítő lehetőségeket - írja a mai Népszabadság.

A rendezvénynek helyet adó óbudai Hajógyári-szigethez tartozik egy kisebb, más besorolású terület, amelyet az elmúlt években nem a fesztivál szervezői béreltek ki az kormányzattól. Feltételezések szerint itt készül akcióra a Pannon. Ezzel a "trükkel" százmilliókat spórolhat a cég a termékeit népszerűsítő kiadásokon.

A Sziget Kft. munkatársai a megürült főtámogatói helyre még nem találtak megfelelő hirdetőt. További 100 milliós kiesést jelent, hogy a szervezők idén nem pályáztak állami pénzekre. A fesztivál költségvetése idén 2,5 milliárd forint, 250 millióval több, mint tavaly. Ebből 1,9 milliárd forintot terveznek a jegybevételekből előteremteni. A szponzoroktól összesen félmilliárdot remélnek, a vendéglátók pedig várhatóan 150 milliót hoznak.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • DJ Boss #3
    Ehh, a Pannon kiszállt? Aligha.
    A Sziget kft. mellesleg ügyesen lavírozik. VOLT a Vodával, Balaton Sound a T-vel, Sziget Fesztivál a Pannonnal. Tessék, szabad verseny. :)
  • artschiatwork #2
    rossz helyen kérdezed
  • Vorpal #1
    Keressenek már akkor egy német szponzort.

    2 éve nem tudom megkérdezni magyarul mennyi az idő,
    majd még be kell gyakorolnom az idén a főbb
    idegen kifejezéseket maláj nyelven is.