SG.hu
A Xerox Európa első számú irodai papírmárkája
Az Opticom piackutató cég irodai felhasználók körében végzett felmérése szerint 2006-ban a Xerox volt Európa legismertebb és leggyakrabban vásárolt papírmárkája. A Xerox az egymást követő negyedik évben végzett első helyen az irodai papírgyártók márkarangsorában.
Egy vállalat hiába rendelkezik kiváló nyomtatóval vagy multifunkciós berendezéssel, ha a nyomtatás során nem megfelelő papírt használ. A nyomtatási minőséget ugyanis befolyásolja a hordozó, vagyis - irodai használat során - a papír minősége.
Az Opticom évente elemzi az irodai papírgyártók európai piacát. A márkakutatás célja, hogy az üzleti felhasználók körében felmérje a márkaismeretet, márka teljesítményt, vásárlói magatartást, márkahűséget és márkaértéket. A 2006-os felmérés során 7 európai országban kérdezték meg a kis-, közép- és nagyvállalatok több mint 4000 képviselőjét telefonos interjú keretében.
Az Opticom 2006-os tanulmánya alapján a Xerox Európa első számú irodai papírmárkája. A Xerox első helyen végzett a spontán és a támogatott márkaismeret vizsgálata során is. A spontán márkaismertség felmérésekor a legtöbb válaszadó (a megkérdezettek 16 százaléka) a Xeroxot említette irodai papírgyártóként. Egyedül a Xerox ért el 5 százalék feletti spontán ismertséget a kutatásban résztvevő összes országban. A vállalat mindenhol az első három helyezett között végzett - egyúttal "top of mind" márka volt a kis-, közép- és nagyvállalatok körében.
A kutatás alapján a Xerox ismertsége az Egyesült Királyságban, Németországban, Hollandiában és Spanyolországban a legmagasabb. A támogatott márkaismeret során a Xerox márkanév a válaszadók 73 százalékának csengett ismerősen, s ezzel az eredménnyel a vállalat ugyancsak az első helyre került. A megkérdezettek körében a Xerox volt a leggyakrabban vásárolt irodai papírmárka 11 százalékos részesedéssel, ami 1 százalékos emelkedést jelent a 2005-ös eredményekhez képest. A kutatásban résztvevők szerint a termékminőség, a megszokás, és a szállítók által kínált feltételek befolyásolják leginkább a márkaválasztást.
Egy vállalat hiába rendelkezik kiváló nyomtatóval vagy multifunkciós berendezéssel, ha a nyomtatás során nem megfelelő papírt használ. A nyomtatási minőséget ugyanis befolyásolja a hordozó, vagyis - irodai használat során - a papír minősége.
Az Opticom évente elemzi az irodai papírgyártók európai piacát. A márkakutatás célja, hogy az üzleti felhasználók körében felmérje a márkaismeretet, márka teljesítményt, vásárlói magatartást, márkahűséget és márkaértéket. A 2006-os felmérés során 7 európai országban kérdezték meg a kis-, közép- és nagyvállalatok több mint 4000 képviselőjét telefonos interjú keretében.
Az Opticom 2006-os tanulmánya alapján a Xerox Európa első számú irodai papírmárkája. A Xerox első helyen végzett a spontán és a támogatott márkaismeret vizsgálata során is. A spontán márkaismertség felmérésekor a legtöbb válaszadó (a megkérdezettek 16 százaléka) a Xeroxot említette irodai papírgyártóként. Egyedül a Xerox ért el 5 százalék feletti spontán ismertséget a kutatásban résztvevő összes országban. A vállalat mindenhol az első három helyezett között végzett - egyúttal "top of mind" márka volt a kis-, közép- és nagyvállalatok körében.
A kutatás alapján a Xerox ismertsége az Egyesült Királyságban, Németországban, Hollandiában és Spanyolországban a legmagasabb. A támogatott márkaismeret során a Xerox márkanév a válaszadók 73 százalékának csengett ismerősen, s ezzel az eredménnyel a vállalat ugyancsak az első helyre került. A megkérdezettek körében a Xerox volt a leggyakrabban vásárolt irodai papírmárka 11 százalékos részesedéssel, ami 1 százalékos emelkedést jelent a 2005-ös eredményekhez képest. A kutatásban résztvevők szerint a termékminőség, a megszokás, és a szállítók által kínált feltételek befolyásolják leginkább a márkaválasztást.