Napi Online
200 millió forint árbevételt produkált az iWiW
A T-Online árbevétele 2006-ban 21,8 százalékkal, 34,8 milliárd forintra növekedett az egy évvel korábbihoz képest.
A T-Online HAR szerinti adózás előtti eredménye 2,42 milliárd forintról 1,7 milliárd forintra csökkent. Az adózás előtti eredmény a nagyarányú digitális (IpTV), illetve web 2.0-ás beruházások miatt lett kevesebb - mondta Szász Dániel pénzügyi igazgató.
A sajtótájékoztatón elhangzott: az eredmények hátterében a szélessávú termékek dinamikus terjedése, a kiemelkedő médiaértékesítés, a kiadás oldalon pedig a szigorú költséggazdálkodás állt. A vállalat szélessávú piaci részesedése 42 százalék körül alakult, ezzel megőrizte piacvezető helyét. A T-Online ADSL csomagok száma 54 százalékkal - 190 ezerrel 219 ezerre - nőtt.
A web 2.0-s fejlesztések köréből Szász Dániel kiemelte: a videa.hu video megosztó site elindítása nagyon sikeres alkalmazásnak bizonyult, csakúgy, mint az iWiW közösségi portál, valamint az AdNet akvizíciója.
Szász Dániel a NAPI Online kérdésére elmondta: az iWiW nem listaáras, az oldalon realizált hirdetési árbevétele 200 millió forint volt. Az iWiW-nél tavaly a működtetés stabilizálása volt a cél, 2007-ben indulnak el a további fejlesztések.
A T-Online HAR szerinti adózás előtti eredménye 2,42 milliárd forintról 1,7 milliárd forintra csökkent. Az adózás előtti eredmény a nagyarányú digitális (IpTV), illetve web 2.0-ás beruházások miatt lett kevesebb - mondta Szász Dániel pénzügyi igazgató.
A sajtótájékoztatón elhangzott: az eredmények hátterében a szélessávú termékek dinamikus terjedése, a kiemelkedő médiaértékesítés, a kiadás oldalon pedig a szigorú költséggazdálkodás állt. A vállalat szélessávú piaci részesedése 42 százalék körül alakult, ezzel megőrizte piacvezető helyét. A T-Online ADSL csomagok száma 54 százalékkal - 190 ezerrel 219 ezerre - nőtt.
A web 2.0-s fejlesztések köréből Szász Dániel kiemelte: a videa.hu video megosztó site elindítása nagyon sikeres alkalmazásnak bizonyult, csakúgy, mint az iWiW közösségi portál, valamint az AdNet akvizíciója.
Szász Dániel a NAPI Online kérdésére elmondta: az iWiW nem listaáras, az oldalon realizált hirdetési árbevétele 200 millió forint volt. Az iWiW-nél tavaly a működtetés stabilizálása volt a cél, 2007-ben indulnak el a további fejlesztések.